مدیرعامل باشگاه فوتسال فرش آرای مشهد گفت: ۶ بازیکن دیگر به جمع بازیکنان تیم فرش آرا مشهد برای فصل آتی پیوستند.

۶ بازیکن جدید به تیم فوتسال فرش آرای مشهد پیوستند

به گزارش قدس خراسان، رضا سالار اظهار کرد: "مهران رضاپور" که سابقه بازی در تیم‌های گیتی پسند و آنا صنعت قم و "حامد سنایی" که سابقه بازی در تیم‌های چیپس کامل مشهد و صبای یزد را در کارنامه خود دارند؛ از جمله بازیکنان جدید فرش آرا هستند.

مدیرعامل باشگاه فوتسال فرش آرای مشهد ادامه داد: "فرزاد محمودی" کاپیتان تیم ملی افغانستان و "عبدالغفار صادقی" ملی پوش افغانستانی نیز ۲ بازیکن دیگر فرش آرا هستند که به جمع بازیکنان این تیم پیوستند.

وی با بیان اینکه بهمن گرگیج و علی امیری ۲ بازیکن جدید دیگر هستند که امسال برای فرش آرا به میدان می‌روند، افزود: پیش از این هم با میثم برمشوری، وحید ندری و سجاد امانی قرارداد امضا شده است.

سالار بیان کرد: برمشوری بازیکن با سابقه فوتسال ایران که سابقه حضور در گیتی پسند و حفاری اهواز را دارد. ندری سابقه حضور در سن ایچ ساوه، سوهان محمد سیما قم و شاهین کرمانشاه و امانی بازیکن اسبق فرش آرا مشهد است که سابقه حضور در زندی بتن کلاردشت و رکن آذین خاورمیانه را در کارنامه خود دارد.

مدیرعامل باشگاه فوتسال فرش آرای مشهد گفت: حمید حسینی، سجاد عادلی، سینا اسدی، محمدحسن فتح آباد و حمید قهرمانی نیز قرارداد خود را تمدید کرده‌اند و کمیل جاهدی، مهرداد هاتفی‌فر و سید کاظم خادم باشی از رده‌های پایه تیم فرش آرا هستند که برای تیم بزرگسالان به میدان خواهند رفت.

وی بیان کرد: محسن حسن زاده نیز که پیش از این در فصل ۱۳۹۷ با فرش آرا نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کرده بود و سابقه سر مربیگری سوهان محمدسیمای قم، شهید منصوی قرچک و سن ایچ را بر عهده داشته نیز بار دیگر سرمربیگری تیم فرش آرا را برای فصل جدید بر عهده گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.