پیشنهاد سردبیر

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: قرار است از هفته آینده، ایران خودرو پیامک تکمیل وجه برای متقاضیان طرح جایگزینی ارسال کند.

ارسال پیامک واریز وجه برای متقاضیان طرح جایگزینی خودرو طی هفته آینده

به گزارش قدس آنلاین، مهران سالاریه افزود: در سال گذشته تعدادی از متقاضیان در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده شرکت و برنده شدند، قرار بر این شد بعد از اسقاط خودرویشان به آن‌ها خودروی جایگزین تعلق گیرد؛ بر این اساس برای تعدادی از متقاضیان فرآیند کاری آغاز شد. در مرحله کنونی ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از این متقاضیان باید ابتدا خودروی خود را اسقاط سپس نسبت به تکمیل وجه و پس از آن تحویل خودرو، اقدام کنند. 

وی اضافه کرد: برای ۴ هزار و ۵۰۰ نفر، تاکنون پیامکی از طرف خودروساز ارسال شده است که برای افراد باقیمانده نیز هفته آینده پیامک تکمیل وجه ارسال و فراخوان از سمت خودروساز مربوطه انجام خواهد شد. حدود ۲ هفته گذشته اطلاعات این متقاضیان برای خودروساز مربوطه ارسال شده است. 

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: شرکت ایران خودرو اعلام کرده به دلیل نقصی که در روند پرونده این افراد وجود داشته، مشکل این تعداد به زودی حل و نسبت به فراخوان آن‌ها اقدام می‌شود؛ قرار است هفته آینده پیامک فراخوان برای تکمیل وجه و تحویل خودرو ارسال شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.