فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ‌قشم با محکومیت شدید اهانت به ساحت قرآن کریم در اروپا، گفت: هرگونه اهانت به ساحت مقدس کلام الله مجید در هر کجای عالم که باشد، محکوم است.

فرمانده ‌سپاه قشم: هرگونه اهانت به ساحت مقدس قرآن محکوم است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار حجت امیری‌کیا قشم ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفایش، اظهار داشت: تمام مسلمانان باید در برابر دشمنان ید واحده باشند و واکنش‌ها موثر و بازدارنده باشد.

وی اقدامات صورت گرفته در جهان اسلام برای مقابله با اهانت صورت گرفته به ساحت قرآن کریم در اروپا را ناکافی دانست و بیان داشت: قرآن کریم خط قرمز و یک اصل خدشه‌ناپذیر برای امت اسلام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم افزود: هرگونه اهانت به ساحت مقدس کلام الله ‌در هرکجای عالم که باشد، محکوم است و حراست از قرآن شیعه و سنی نمی‌شناسد.

امیری‌کیا نقش رسانه‌ها در این مسیر را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها در مرزبانی اعتقادی نقشی برجسته دارند و رسالت اصحاب رسانه در این برهه از زمان کمتر از خون شهیدان نیست لذا باید با اراده‌ای استوار، اقدامی همه‌جانبه ‌علیه دشمن صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از مظلوم از برجسته‌ترین فلسفه‌های مکتب عاشورا و قیام امام حسین(ع) است که در همین راستا تلاش برای آزادی بیت المقدس وظیفه‌ای بر دوش تمام مسلمانان جهان می باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.