۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 897539

تهیه کنندگان «ددپول ۳» عکسی از هیو جکمن در قالب کاراکتر وولورین منتشر کرده و خبر حضور او در این فیلم را داده‌اند.

بازگشت مرد گرگ نما به پرده سینما

بازیگر استرالیایی تبار ژانر اکشن بعد از مدت‌ها دوری از این نقش، دوباره آن را تکرار می‌کند.

عکس منتشر شده نشان می دهد که جکمن با همان گریم همیشگی شخصیت مرد گرگ‌نما جلوی دوربین ظاهر شده است.

مدیران کمپانی والت دیزنی وشرکت مارول در حالی این عکس را منتشر کرده‌اند که یک هفته از اعتصاب بازیگران سینمای آمریکا می‌گذرد.

اگر چه انتشار این عکس قرار است بیان کننده این نکته باشد که اوضاع فیلم روبه راه است، اما واقعیت خبر از چیز دیگری می‌دهد.

در حالی که هنوز کار فیلمبرداری حداقل یک سوم ددپول ۳ باقی مانده، بازیگرانش طی روزهای قبل دست از کار کشیده و به اعتصاب گسترده بازیگران پیوستند.

مارول قبلا قول داده بود ددپول ۳ را ۶ سپتامبر سال آینده میلادی روانه پرده سینماها کند و با توجه به اعتصاب، به نظر می رسد فیلم برای نمایش عمومی در این تاریخ آماده نخواهد شد.

این مسئله برای طرفداران جکمن و کاراکتر وولورین می‌تواند خبری ناخوشایند باشد، زیرا آنها خودشان را برای دیدار دوباره با این شخصیت آماده کرده بودند.

انتشار عکس جکمن با واکنش تعجب برانگیز دوستداران اکشن‌های ابرقهرمانانه روبرو شده است، چرا که جکمن قبل از این رسما گفته بود دوباره لباس وولورین را به تن نخواهد کرد.

سال گذشته هم اوگفته بود برای بازی دوباره در این نقش، یک سری ضمانت می خواهد و به دنبال خراب کردن ذهنیت تماشاگران پس از پایان شوک برانگیز کاراکتر مرد گرگ نما در آخرین قسمت این مجموعه فیلم نیست.

نزدیکان به پروژه ددپول ۳ می گویند او بخاطر دوستی با رایان رینولدز بازیگر اصلی این فیلم (که یکی از تهیه کنندگانش نیز هست)، حضور افتخاری در آنرا پذیرفت.

جکمن آخرین بار در سال ۲۰۱۷ و فیلم «لوگان» در قالب کاراکتر مرد گرگ نما/ وولورین ظاهر شد.

پایان داستان فیلم بگونه ای بود که انگارترسیم کننده پایان کار این کاراکتر ابرقهرمان دوست داشتنی است.

در این پایان تلخ، پایان کار گروه مردان ایکس و مرگ آنها به تصویر کشیده می شود که به معنی پایان کار وولورین و حضور جکمن در این نقش نیز هست.

هیو جکمن از سال دو هزار که در قسمت اول «مردان ایکس» در نقش وولورین ظاهر شد، چندین بار در فیلمهای متفاوتی این نقش را تکرار کرد.

ماه ژوئن پل ورنیک و رت ریس دو فیلمنامه نویس ددپول ۳ گفته بودند این فیلم یکی از محصولات «دیزنی زده» شرکت مارول (بعد از خریداری کمپانی فوکس قرن بیستم توسط والت دیزنی) نخواهد بود و حال و هوای مستقل خود را خواهد داشت.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.