استاندار خراسان رضوی بر افزایش اشتغال در سال جاری با وجود رتبه بالای اشتغال سال گذشته در میان سایر استان های کشور تاکید کرد.

تأکید استاندار خراسان رضوی بر رشد اشتغال

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری ظهر امروز در ششمین جلسه کارگروه قرارگاه اشتغال استان خراسان رضوی اظهار کرد: وضعیت اشتغال استان را باید مبتنی بر جریان اقتصاد استان، خدمات، تولید و اشتغال خانگی دنبال و رشد دهیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط و برنامه‌های مختلفی که در استان پیگیری و اجرا می‌شود، پیش بینی می‌کنیم عدد ثبت اشتغال را هم‌اندازه عدد سال گذشته و حتی با ضریبی افزایش ثبت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در سامانه ثبت اشتغال سه نوع دستگاه خدمات محور، تسهیلات محور و تولید محور داریم، ادامه داد: دستگاه‌های تولید محور و خدمات محور باید کمترین رقم ثبت اشتغال‌شان همان عدد سال گذشته یعنی ۱۱۶ هزار ثبت باشد و دستگاه‌های تسهیلات محور نیز باید همان عددی که به آن‌ها تکلیف شده، را ثبت کنند.

نظری تاکید کرد: همچنین دستگاه‌هایی که زیر ۲۵ درصد ثبت اشتغال در سامانه داشته‌اند باید تلاش و خود را به عدد مورد نظر برسانند. همچنین در موضوع اشتغال نیز به تحلیل نیاز داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.