فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری میرزا کوچک خان مشهد ۲ متهم به ۳۸ فقره سرقت قفل‌های کتابی مغازه‌ها شناسایی و دستگیر شدند. 

۲ متهم به ۳۸ فقره سرقت در مشهد شناسایی و دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش‌های سریالی سرقت قفل‌های کتابی مغازه‌ها در محدوده خیابان میثم، وحید، شهید مفتح و شهید علیمردانی، پی‌گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران انتظامی، مشخص شد که تمامی سرقت‌ها مربوط به قفل‌های کتابی مغازه‌ها بوده که همه آن‌ها بدون خسارت و به صورت صحیح و سالم سرقت شده است.

وی بیان کرد: ماموران کلانتری میرزا کوچک خان با بررسی دوربین‌های مداربسته یک متهم را که فردی سابقه دار است شناسایی و پس از یک سری تحقیقات گسترده میدانی محل اختفایش را در محدوده خیابان شهید علیمردانی ردزنی و با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.

نگهبان تصریح کرد: ماموران انتظامی در این عملیات ضربتی متهم ۳۲ ساله و همدست ۳۵ ساله‌اش را دستگیر و در بازرسی از محل ۷ قفل کتابی، ۱۸۹ عدد کلید و ۴ عدد شاه کلید، ۲ عدد قیچی آهن بر و ۲ عدد اره آهن بر کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهمان در مواجهه با تصاویر بدست آمده از آن‌ها در دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها به ۳۸ فقره سرقت قفل‌های کتابی مغازه‌ها در محدوده خیابان میثم، وحید، شهید مفتح و شهید علیمردانی اعتراف کردند.

وی بیان کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد که این ۲ متهم پس از سرقت قفل با تهیه کلید اموال مسروقه را به قیمت ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان در سایت‌های واسطه‌گر خرید و فروش کالا به فروش می‌رساند.تحقیقات ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.