خبر فوری

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم گفت: امیدوارم همه دستگاه‌ها همچون دستگاه قضایی، یکی از اولویت‌هایشان، موضوع کارآفرینی، تولید و حمایت از سرمایه گذاری مشروع باشد.

تولید و حمایت از سرمایه گذاری مشروع باید اولویت همه دستگاه‌های کشور باشد

به گزارش قدس خراسان به نقل از نمایشگاه بین المللی مشهد، سید امیر مرتضوی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه ها در محل نمایشگاه بین المللی مشهد، ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: خوشحالم که این نمایشگاه نسبت به سال گذشته از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است که این ماحصل تلاش فعالان و مدیران انجمن پلیمر و اتحادیه های تخصصی مربوطه در استان خراسان رضوی وشرکت برگزار کننده نمایشگاه است.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه این نمایشگاه با همدلی این همراهان برگزار شد وخوشبختانه با استقبال خوبی از سراسر کشور نیزمواجه شده است،تصریح کرد: این مشارکت، اتحاد و همدلی واحدهای تولیدی که کارشان کاملا به هم‌ مرتبط است و یکدیگر را پوشش می‌دهند، می‌تواندبسیار به تولید داخلی کمک کند.

وی گفت: خوشبختانه با حمایت از سرمایه گذاری مشروع در استان و در کشور می‌توان گفت در حوزه های صنعتی و کارآفرینی،پیشگام و پیشتاز هستیم و این در حالیست که یکی از اولویت های ما در دادگستری استان، حمایت از سرمایه گذاری است.

مرتضوی با اشاره به اینکه جلسات مختلفی تشکیل و شیوه های مختلفی اتخاذ می‌شود که این حمایت صورت بگیرد، اظهارداشت: یکی از این شیوه‌ها بازدید است و از این رو طی سال گذشته، هیات اندیشه ورز را در حوزه پلاستیک جات تشکیل داده ایم که آسیب شناسی های لازم را نیز انجام‌ داده و موارد را برای پیگیری و رفع مشکلاتشان شناسایی می کنند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: پس از شناسایی این موارد، راهکارهای پیشنهادی ارائه می شود تا آن ها رابه نتیجه برسانیم. 

وی تاکید کرد:نمی گویم صد در صد موفق بوده ایم اما همه تلاش هارا معطوف کرده ایم که مشکلات شان را به حداقل برسانیم. یعنی آن که بتوانند توسعه، پیشرفت و رشد داشته باشند لذا سعی شده است ،تورم را مهار کنیم‌ وجلوی واردات را بگیریم‌ و حتی در حوزه صادرات گام برداریم.

مرتضوی گفت: این نمایشگاه به خوبی نشان داد که این اتفاقات درحال رخ دادن می باشد و آینده روشنی را رقم می زند و ما انتظارمان این است همچون دستگاه قضایی همه دستگاه ها یکی از اولویت هایشان، موضوع کارآفرینی و تولید و حمایت از سرمایه گذاری مشروع باشد که دراین راستا در استان خراسان رضوی این همدلی و وفاق نسبت به گذشته بیشتر شده است و به نظر من این موضوع،قابل تسری و تعمیم‌ به کل کشور هم است.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ضمن تشکر از برگزار کنندگان نمایشگاه بیان کرد: خوشبختانه شاهدحضور خوبی در حوزه های مختلف بهداشتی ، دارویی و صنعتی بودایم که این صنایع یکدیگر را پوشش می دهند و این در حالیست که در گذشته بسیاری ازاین تولیدات از خارج وارد می شد اما امروز شاهد تولید آن در کشور خودمان هستیم و امیدواریم در نمایشگاه بعدی شاهد اتفاقات جدیدتری از نمایشگاه ها باشیم که البته همه این اتفاقات خوب به همت وتلاش کارآفرینانی است که بدون منت و چشمداشت در این شرایط سخت اقتصادی به کار تولید می پردازند. من نیز از این عزیزان تشکر می کنم و آرزوی توفیق برای آن ها دارم. 

گفتنی است؛ پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک ماشین آلات و تجهیزات وابسته، سیزدهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین، پوششهای صنعتی، چسب مواد شیمیایی و کامپوزیتها و هشتمین نمایشگاه تخصصی شوینده ها مواد پاک کننده محصولات بهداشتی و ماشین آلات که از ۱۸ مردادماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد تا ۲۱مرداد همه روزه از ساعت ١۶ الی ٢١ آماده بازدید علاقمندان به ویژه متخصصان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.