خبر بازگشت دو مجری جنجالی این روزهای تلویزیون و یک مجری قدیمی سرانجام قطعی شد. بر پایه گفته عوامل برنامه‌ها، آقایان رضا رشیدپور، محمدرضا گلزار و بهمن هاشمی برای اجرای سه برنامه متفاوت از شبکه3، به سیما باز خواهند گشت.

تکلیف بازگشت سلبریتی‌ها به رسانه ملی مشخص شد/ وعده مدیران محقق می‌شود؟

موضوع بازگشت احتمالی محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور چند روزی است محل بحث و گفت‌وگو و البته بعضاً جدل شده است. همه چیز از امضای گلزار برای یک هوادار شروع شد. هفته گذشته محمدرضا گلزار هنگام امضا به یکی از طرفدارانش به اجرای یک مسابقه تلویزیونی اشاره کرده بود. انتشار این مطلب از سوی آن هوادار، بازتاب‌های فراوانی در فضای‌ مجازی به همراه داشت.

نخستین واکنش‌ها به خود صداوسیما برمی‌گشت، یک مجری صداوسیما که با مدیران دوره فعلی ارتباط نزدیک‌تری دارد علیه این مسئله توییت زد و البته یکی از مدیران شبکه3 هم به او پاسخ درشتی داد!

پس از آن هم این مباحثات و مجادلات در فضای رسانه‌ای ادامه یافت و تحلیل‌های متفاوتی از آن شد. اما روز گذشته با درج دو خبر روی خروجی خبرگزاری‌ها، تکلیف بازگشت مجری‌های جنجالی این روزها مشخص شد. جواد فرحانی، تهیه‌کننده برنامه «پانتولیگ» در گفت‌وگو با تسنیم به گمانه‌زنی‌های این چند روز درباره مجری این برنامه پاسخ داد و گفت: برنامه «پانتولیگ» یک مسابقه تلویزیونی با محوریت پانتومیم است که در آن، شرکت‌کنندگان در قالبی جذاب و سرگرم‌کننده با هم رقابت می‌کنند و اجرای برنامه بر عهده محمدرضا گلزار خواهد بود.

پس از این خبر، تکلیف بازگشت رضا رشیدپور دیگر مجری جنجالی هم مشخص شد. حمید مراوندی، مجری طرح برنامه تلویزیونی «سیم آخر» گفت: رضا رشیدپور در قامت مجری این برنامه، به آنتن شبکه 3 تلویزیون بازخواهد گشت. به گفته مراوندی، «سیم آخر» با طراحی جدید در مدل مسابقه و همین ‌طور دکور و محتوای جدید به آنتن برمی‌گردد. 

پس از انتشار اخبار بازگشت این دو مجری، خبر بازگشت یک مجری قدیمی دیگر تلویزیون هم منتشر شد.

بر اساس گفته رسانه‌ها، بهمن هاشمی با اجرای سری جدید برنامه «میدون» به تلویزیون بازمی‌گردد. هاشمی که چندین سال از فضای اجرا و تلویزیون فاصله داشته و پیش از این مجری برنامه‌های شبکه‌های 2 و 5 سیما بوده، با فصل جدید «میدون» به زودی روانه آنتن شبکه3 سیما خواهد شد. فصل اول «میدون» سال1398 پخش شد.

شائبه کنار گذاشتن چهره‌هایی که حضور آن‌ها روی آنتن رسانه ملی، مردم را پای تلویزیون می‌نشاند توسط مدیران سیما، انتقادی بود که بارها از سوی مردم مطرح شده بود و مدیران هر بار در پاسخ به آن گفته بودند چهره‌ها کنار گذاشته نشده‌اند و می‌توانند با این رسانه همکاری کنند اما چون هیچ برنامه‌ای با حضور این چهره‌ها روی آنتن نمی‌رفت، این موضوع در ابهام باقی ماند.  

حال باید دید آیا تغییر رویه سیما در برخورد با سلبریتی‌ها می‌تواند حجم انتقادهایی که از دو سال گذشته به رسانه ملی وارد است را کم کند؟ 

تکلیف بازگشت سلبریتی‌ها به رسانه ملی مشخص شد/ وعده مدیران محقق می شود؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.