نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس با بیان اینکه برخی از نمایندگان فعلی برای انتخابات مجلس آینده ثبت نام نکردند، گفت: روز گذشته در صحن مجلس شنیده شده که حدود ۴۰ نماینده فعلی در انتخابات مجلس ثبت نام نکردند.

حاجی‌دلیگانی: حدود ۴۰ نماینده فعلی مجلس برای انتخابات پیش‌ثبت‌نام نکردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتمام پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: پیش ثبت نام انتخابات در روز یکشنبه ۲۲ مرداد به پایان رسید و در جلسات علنی در روزهای دوشنبه و سه شنبه در صحن مجلس  شنیده شد که حدود ۴۰ نماینده از ۲۹۰ نماینده فعلی مجلس در انتخابات مجلس آینده کاندیدا نشدند.

وی با بیان اینکه ۲ نماینده ( مصطفی میرسلیم و حجت الاسلام سیدرضا تقوی نمایندگان تهران) به دلیل شرایط سن نمی توانند در انتخابات ثبت نام کنند، افزود: از میان ۲۹۰ نماینده فعلی حدود ۲۵۰ نماینده برای انتخابات آینده ثبت نام کردند.

نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی از ذکر نام نمایندگانی که ثبت نام نکردند، خودداری کرد اما در عین حال  بعنوان مثال گفت: آقای علی اکبر کریمی نماینده اراک، خنداب و کمیجان گفته که در انتخابات ثبت نام نکرده است.

حاجی دلیگانی که خود پیش ثبت نام را انجام داده، تصریح کرد: برخی از نمایندگان هنوز خودشان رسما نگفتند که در انتخابات ثبت نام نکردند و بهتر است نام آنها ذکر نشود.

پیش ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز شد و تا ۲۲ مرداد ادامه داشت که ۴۸ هزار و ۸۴۷ متقاضی موفق به پیش ثبت‌نام شدند.

انتخابات مجلس دوازدهم روز جمعه ۱۱ اسفند برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.