انتخاب چهاردهم

استاندار لرستان گفت: آگهی برگزاری مزایده کارخانه "پارسیلون" برای واگذاری به بخش خصوصی در روزنامه‌های سراسری و محلی منتشر شد.

آگهی مزایده کارخانه پارسیلون خرم آباد منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد زیویار در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید افزود: آگهی برگزاری مزایده شرکت (کارخانه) پارسیلون پس از طی مراحل قانونی، برای واگذاری به بخش خصوصی و احیا و توسعه این مجموعه صنعتی منتشر شده است که از همه سرمایه‌گذاران علاقه‌مند در سراسر کشور دعوت می‌شود در این مزایده شرکت نمایند.

وی اظهار داشت: شرکت پارسیلون طی سال‌های متمادی مشکلات حقوقی و مسائل متعددی داشت که حسابرسی ویژه آن در ۲ سال گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته به اتمام رسید و میزان بدهی و دارایی آن مشخص شد.

وی با تاکید بر اینکه پارسیلون هم اکنون از نظر حقوقی آماده واگذاری به بخش خصوصی است ادامه داد: این واحد یکی از سرمایه‌های اساسی در استان و کشور است و احیای آن نقش مهمی در توسعه اشتغال و رونق اقتصاد خواهد داشت که انتظار می رود با برگزاری مزایده و تعیین مالک جدید، فصل جدیدی در توسعه استان رقم بزند.

استاندار لرستان همچنین هدف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را بررسی مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و مجموعه‌های اشتغالزا عنوان کرد و افزود: امروز با همراهی دستگاه‌های مربوطه، ۱۰ دستور کار عنوان شده بررسی و تصویب شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.