جمعی از مسئولان مؤسسه وارث الانبیاء وابسته به عتبه مقدسه حسینیه علیه‌السلام دفتر قم با حضور در دفتر آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی دامت برکاته، با ایشان دیدار و گزارشی از فعالیت‌های ده ساله مؤسسه ارائه کردند.

تجلیل آیت‌الله فاضل لنکرانی از فعالیت‌ها و برنامه‌های مؤسسه وارث الانبیاء(ع)

مسئولان مؤسسه، سلام تولیت آستان مقدّس امام حسین علیه السلام حجت‌ الإسلام والمسلمین حاج شیخ عبدالمهدی کربلایی دامت برکاته را خدمت معظم له رسانده و دعوت ایشان مبنی بر اظهار نظر و پیشنهاد علمای قم درباره سند چشم‌انداز ده ساله مؤسسه را ابلاغ کردند.

آیت الله فاضل لنکرانی نیز با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های گسترده مؤسسه وارث الانبیاء، مدیریت متولی معزّز عتبه حسینیه بر امور و اجرای برنامه‌های گسترده در همه زمینه‌ها را تحسین‌برانگیز خواند و افزود: الحمدلله به برکت حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام، عتبه حسینیه و فروعات علمی آن، مانند مؤسسه وارث الانبیا، توانسته خدمات عظیم و گسترده‌ای طیّ این سال‌ها انجام دهد و برکات آن برای همه روشن است.

استادبرجسته حوزه علمیه قم در بخشی از بیانات خود، با اشاره به عظمت واقعه عاشورا، این وادی را بسیار وسیع دانسته و فرمود: هر چقدر بگوییم و بنویسیم باز هم مسائل مهمی در ابعاد مختلف این نهضت جهانی و جاودان باقی می‌ماند که باید مثل این مؤسسه‌ی با برکت، تمام اهتمام و سعیش را در ترویج معارف حسینی علیه‌السلام بیش از پیش به کار گیرد.

معظم له، با اشاره به شبهاتی که معاندان و دشمنان اسلام هر ساله درباره نهضت حسینی علیه‌السلام مطرح می‌کنند بیان کرد: باید دانشمندان و وعّاظ محترم در سخنرانی‌هایشان،پاسخ دقیق و علمی این شبهات را تبیین کنند تا نقشه دشمنان در این زمینه خنثی شود و این مؤسسه باید شبهات را رصد و با پاسخ آن، در اختیار خطبا و وعاظ قرار دهد.

ایشان در پایان این دیدار، ضمن تقدیر مجدد از فعالیت‌های این مؤسسه، توفیق روزافزون مسئولان و پژوهشگران آن را از خداوند متعال مسئلت نمودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.