انتخاب چهاردهم

مدیرکل پست استان بوشهر گفت: پیش‌بینی می‌شود شمار گذرنامه‌های تحویل شده در استان بوشهر تا اربعین به ۲۵ هزار فقره برسد.

شمار گذرنامه‌های بوشهری‌ها به ۲۵ هزار فقره خواهد رسید

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، جهانشیر بارگاهی مدیرکل پست استان بوشهر عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در زمان حاضر روزانه حدود ۲ هزار فقره گذرنامه به استان وارد و در مدت ۴۸ ساعت توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در یک ماه گذشته تاکنون ۶ هزار فقره گذرنامه زیارتی برای متقاضیان سفر معنوی اربعین حسینی در استان تحویل داده شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود شمار گذرنامه‌های تحویل شده در استان بوشهر تا اربعین به ۲۵ هزار فقره برسد. سال گذشته نیز ۱۷ هزار گذرنامه از سوی پست این استان توزیع شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: در شرایط عادی توزیع گذرنامه بین ۲ تا سه روز انجام می‌شود، اما با توجه به افزایش تقاضا برای دریافت گذرنامه؛ افراد نسبت به دریافت گذرنامه خود اقدام کرده و به روزهای آخر موکول نکنند. با توجه به افزایش متقاضیان سفر به کربلا، توزیع گذرنامه‌های زائران اربعین در اولویت قرار دارد.

بارگاهی اضافه کرد: شرکت ملی پست در کشور عراق و در شهرهای نجف، کربلا و مسیرهای بین این دو شهر مقدس، ۱۴ پایگاه ایجاد کرده و زائران می‌توانند اقلام و مدارک پیدا شده را به آن پایگاه‌ها تحویل داده و یا به منظور پیگیری اجناس مفقود شده خود به آن‌ها مراجعه کنند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.