محمد حسین مرادمند، مدافع استقلال که زننده تک گل ۳ امتازی تیمش مقابل ملوان بود، از شکست مقابل سپاهان ناراحت است اما او درعین حال نسبت به آینده تیمش هیچ یاسی در دل ندارد و براین باور است که با توجه به بازی مطلوب در اصفهان، استقلال می‌تواند دوباره روی نوار پیروزی قرار بگیرد.

حسین مرادمند: استقلال در اصفهان بازنده نبود/ امیدوارم هفته‌های بعد شاهد حضور تماشاگران باشیم

_بازی چه طور بود؟

همان طور که دیدید درنهایت با شکست ما تمام شد. اما همه دیدند که چه طور باختیم. ما اصلا مستحق این باخت نبودیم اما اتفاقاتی رخ داد که با شکست به تهران برگشتیم. شرمنده هواداران شدیم.

_برخی معتقدند که نقل وانتقالات باعث شکست استقلال به سپاهان شده است.

به هرحال همه می‌دانند در تیم ما چه خبر است. مشکلات مالی داریم و این موضوع برای ما بحرانی شده است. رقیب ما در هفته سوم هیچ چیزی کم ندارد. همه گونه امکانات در اختیار آن‌ها است. اشکالی ندارد. نوش جان‌شان اما ما لااقل می‌خواهیم هواداران به ورزشگاه بیایند. این برای ما خیلی مهم است. چرا اجازه نمی‌دهند از حق میزبانی استفاده کنیم؟ این بد است که لیگ برای استقلال بدون تماشاگر شروع شده است. امیدوارم هفته‌های بعد شاهد حضور تماشاگران باشیم.

_ظاهرا کمیته انضباطی روی شما خیلی حساس شده و به همین دلیل ترجیح می‌دهید درباره داوری حرفی به زبان نیاورید.

من اعتقاد دارم که داوران قشر زحمت کشی هستند اما همه دیدند چه شد. حق ما را دراین بازی ندادند. به اعتقاد من قبل از اعلام ضربه پنالتی روی مطهری خطا شد. اما دیگر چه می‌شود کرد؟ باید سوخت و ساخت. بهانه گیری نباید داشته باشیم. باید با همین فرمان به جلو حرکت کنیم. باید خودمان را جمع کنیم و این باخت را از یاد ببریم. از نظر من که در اصفهان ما بازی خوبی انجام دادیم و باختی در کار نبود. باید با قدرت مقابل استقلال خوزستان قرار بگیریم.

_با توجه به شرایط روحی و روانی تیم‌تان بعد از باخت به سپاهان آیا تیم برای بازی با استقلال خوزستان جمع و جور می‌شود؟

باید جمع شود. اتفاقی نیفتاده که ما ناامید شویم. ما دراصفهان تیم برتر میدان بودیم. این را بدون اقرار می‌گویم. بروید آمارها را نگاه کنید. استقلال تیم بهتری بود که موقعیت‌های مطلوبی را ایجاد کرد. دلیلی ندارد مایوس شویم. روی یک ضربه پنالتی باختیم که اگر کمی شانس می‌اوردیم آن ضربه هم گل نمی‌شد. واقعا سید حسین حسینی در آن صحنه کارخودش را کرد اما ضرب توپ برگشتی زیاد بود و بازیکنان ما به توپ نرسیدند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.