استاندار خراسان رضوی گفت: در سراسر استان حدود ۳ هزار و ۳۰۰ کلاس در ۲ سال گذشته آماده شده که تلاش خوبی برای رفع نیاز استان به ۷ هزار کلاس جدید است.

حدود نیمی از کمبود کلاس‌های درس در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته رفع شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری اظهار کرد: در هفته دولت موفق شدیم بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ پروژه خرد و کلان در سطح استان را به بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن را آغاز کنیم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در طول این دو سال چیزی حدود ۱۶۸ روستا گازرسانی شده است که البته بنا داریم تا پایان دولت همه روستاهای سطح استان گازرسانی شوند.

وی بیان کرد: در دو سال گذشته ۳۵۰ کارخانه مجددا به چرخه تولید درآمده است. در بخش مربوط به راه‌ها نیز نکته‌ای که خیلی مورد اشکال مردم بود با همت مدیران اکنون بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر بهسازی، مرمت و روکش آسفالت شده است.

نظری گفت: در بخش انرژی و برق پروژه‌های خوبی در هفته دولت امسال بهره‌برداری شد. همین امروز آغاز عملیات اجرایی پست ۴۰۰ کیلوولت مشهد انجام می‌شود. پست های ۱۳۲ در سراسر استان که یک زیرساخت است برای ایجاد ظرفیت‌های تولیدی نیز به بهره‌برداری رسیدند. اولین و بزرگترین نیروگاه بادی کشور با ظرفیت ۲۰۰ مگاوات در خواف عملیات اجرایی آن در این هفته آغاز می‌شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: درحوزه گاز، پروژه خط انتقال گاز تربت جام به صالح آباد در مراحل نهایی است؛ در حوزه آب به شدت تحت فشار هستیم اما به همت دستگاه‌های مربوطه اجازه داده نشد که مردم ما خیلی در این بخش دچار مشکل شوند. پروژه‌های خیلی جدی زودبازده و البته پروژه‌های میان مدت در دست انجام است که همه این‌ها در هفته دولت جمع‌بندی شد.

وی درباره پروژه‌های آموزشی افتتاح شده نیز گفت: در سراسر استان حدود بیش از ۳ هزار کلاس آماده شده که رقم خیلی خوبی از نیاز استان به ۷ هزار کلاس جدید است.

نظری تصریح کرد: همه این‌ها جزو مواردی بود که در طی دوسال عمر دولت سیزدهم در خراسان رضوی به آن‌ها پرداخته شده و در این هفته به مردم عرضه شد. انشالله در دوسال باقیمانده با یک همت مضاعف و پشتوانه مردمی جریان خدمت را ادانه خواهیم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.