۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
کد خبر: 912263

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از کشف ۸۳ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار به ارزش ریالی یک میلیارد و ۳۲۶میلیون ۴۰۰ هزار ریال در بلوار دلاوران شهرستان مشهد خبر داد.

کشف و توقیف سیگار قاچاق در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد، علی اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارشناسان اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد با انجام اقدامات هوشمندانه از نگهداری سیگار قاچاق در یک واحد مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد افزود: طی گشت مشترک با همکاران پلیس آگاهی کالای قاچاق و ارز از یک واحد در بلوار دلاوران سیگار قاچاق به مقدار ۸۳ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار و  برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه به ارزش یک میلیارد و ۳۲۶ میلیون و ۴۰۰هزار ریال برآورد شده است.

وی گفت: کالاهای کشف شده به انبار تملیکی استان تحویل و پس از اخذ رسید تحویل کالا، پرونده تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد.

نصری سرآسیا بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از وظایف ذاتی اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی بوده و مجموعه کارشناسان این اداره به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات از طریق شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و یا شماره تماس ۱۲۴ است تا در اسرع وقت رسیدگی ونتیجه متعاقبا اعلام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.