نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت امروز نیروهای فراجا برای تحقق اهداف امام حسین (ع) که همان مبارزه با فساد اقتصادی تبعیض در جامعه فساد اخلاقی آلودگی جوانان جرم و جنایت است خود را فدا می‌کنند.

 نماینده ولی فقیه در استان همدان: امروز نیروهای فراجا برای تحقق اهداف امام حسین خود را فدا می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله حبیب‌الله شعبانی‌موثق در مراسم چهلم شهید مدافع امنیت شهید  علی میرزایی در مسجد جامع روستای حسین آباد ناظم ضمن تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: هدف امام حسین(ع) از اینکه خود، فرزندان و ۱۸ نفر از سادات بنی‌هاشم را در یک روز فدا کرد و ۴۰ روز زنان بنی‌هاشم  اسیر شدند، نجات ما از جهالت، بی خردی‌ها و ضلالت‌ها بود.

وی با بیان اینکه حرکت جامعه به سمت خداوند و احیای واقعی دین اسلام  یکی  از اهداف امام حسین(ع) بود، افزود: جامعه‌ای که به سمت خدا حرکت کند، فساد ستیز می‌شود و جوانی که به سمت مبارزه با فساد حرکت کند،  ظلم ستیز و مطالبه‌گر خواهد شد و ماندگاری امروز امام حسین(ع) و اینکه ۲۰ میلیون نفر بر گرد حرم ایشان طواف می‌کنند، نشان دهنده پیروزی و ماندگاری جریان حق است.

امام جمعه همدان با اشاره به افزایش حضور مردم در عزاداری سیدالشهدا(ع) و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی با وجود تبلیغات و تلاش گسترده دشمنان، گفت: این شور و استقبال نشان‌دهنده این است که جبهه حق ماندگار است .

وی با بیان اینکه امروز دشمن جنگ ترکیبی و اقتصادی علیه ما به راه انداخته است و در عرصه‌های رسانه‌ای، تبلیغات وسیعی علیه کشور انجام می‌دهد، افزود: ما به دشمنان می‌گوییم کشوری که کشور اهل بیت است، ماندگار است.

شعبانی  با اشاره به اینکه امام حسین(ع) برای جلوگیری از فساد قیام کرده و جان خود را فدا کردند تا جامعه بستر فساد، سردرگمی و خرافات نشود، صریح کرد: امروز نیروهای فراجا برای تحقق اهداف امام حسین(ع) که همان مبارزه با فساد اقتصادی، تبعیض در جامعه، فساد اخلاقی، آلودگی جوانان و جرم و جنایت است خود را فدا می‌کنند.

وی به حضور مجاهدانه نیروهای فراجا در مرزهای کشور و در خط مقدم  اشاره کرد و گفت: شهید میرزایی با نگاه اعتقادی که در مجموعه فراجا حاکم است، خود را مدافع مردم می‌دانست، نیروهای فراجا برای حفظ امنیت و سلامت مردم و جوانان جامعه جان خود را به خطر می اندازند.

امام جمعه همدان ضمن تقدیر از خدمات نیروهای فراجا خطاب به آنان گفت: مردم قدردان زحمت شما هستند با وجود برخی مشکلات معیشتی و گلایه‌ها، امنیت حاکم بر کشور در پرخطرترین منطقه دنیا و در کشوری که اطرافش پایگاه‌های زیادی بوده و برنامه‌ریزی‌های دشمن در آن بسیار زیاد است،  امنیتی ستودنی است.

وی این امنیت را مرهون زحمات، مجاهدت‌ها، ایستادگی و مقاومت فرزندان رشید نیروی انتظامی، سپاه و ارتش دانست که با وجود همه سختی‌ها در حال مجاهدت هستند.

امام جمعه همدان با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان گفت: این انقلاب به سادگی بدست نیامده و محصول فداکاری و مجاهدت شهدا و خانواده‌های آنان است پس ما باید قدردان این خانواده‌ها باشیم.

وی تاکید کرد: اختلاس‌گرانی که به اموال بیت‌المال دست درازی می‌کنند، در حق ۹۰ میلیون نفر ظلم کرده و باید دستش قطع شود، این اختلاس‌گران اگر در ظاهر از کشور خارج می‌شوند احساس پیروزی نداشته باشند چرا که جریان حق ماندگار است.

شعبانی یادآور شد: مسئولان کشور نه با گفتار؛ بلکه با حل مشکلات معیشت مردم قدردانی عملی از آنان داشته باشند، دولت در عرصه‌های کلان اقتصادی دستاوردهای خوبی داشته و امیدواریم در عرصه‌های معیشت روزمره مردم نیز اهتمام بورزد.

*فیض عظیم شهادت لیاقت می‌خواهد

سردار سلمان امیری نیز ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت شهید میرزایی در این مراسم اظهارکرد: تبریک از آن جهت است که فیض عظیم شهادت لیاقت می‌خواهد و خانواده این شهید بزرگوار می‌دانند شهید میرزایی برگزیده و انتخاب شده از سوی حضرت حق بود.

وی ضمن تسلیت به نیروهای فراجا، خانواده شهید و مردم شهرستان برای از دست دادن این افسر لایق، شجاع، متدین خاطرنشان کرد: چهل روز است که ما در فقدان این شهید می‌سوزیم.

سرهنگ دوم «علی میرزایی» پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر ۳ مردادماه سال جاری در درگیری با سوداگران مرگ به شهادت رسید که یک دختر ۶ ساله و یک پسر ۱۴ ساله از وی  به یادگار مانده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.