آخرین تحولات لبنان

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی منطقه ارتفاعات جنوب شهر مقدس مشهد را منطقه‌ای حیاتی برای شهر دانست و گفت: با عنایت به اهمیت این منطقه هر گونه اقدامی باید با منافع مردم و مشهد منطبق و سازگار باشد.

منطقه ارتفاعات جنوب مقدس مشهد منطقه‌ای حیاتی برای شهر است

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام حمزه خلیلی در رأس هیأتی از مقامات قضایی و اداری از ارتفاعات جنوب مشهد بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خواستار رعایت تمامی ضوابط قانونی و نظامات دولتی با هدف حفظ حقوق عامه شد و بر لزوم ساماندهی این مناطق با هدف انتفاع عمومی تأکید کرد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات دادستانی مشهد و سایر سازمان‌های متولی در زمینه حفظ منافع عمومی؛ منطقه ارتفاعات جنوب شهر مقدس مشهد را منطقه‌ای حیاتی برای شهر دانست و افزود: با عنایت به اهمیت این منطقه هرگونه اقدامی باید با منافع مردم و مشهد منطبق و سازگار باشد.

خلیلی با مؤثر دانستن اقدامات شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان گفت: باید در سایه تلاش گسترده  و اقدام جمعی از هرگونه تصرف اراضی ملی پیشگیری بعمل آورده و پس از رفع تصرف؛ مناطق رفع تصرف شده به وضع سابق اعاده شود. 

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: تمامی مدیران و مسئولان که در زمینه حفظ حقوق عمومی نقش دارند باید بدرستی به وظایف قانونی خود عمل نمایند تا از هرگونه آسیب به حقوق بیت المال پیشگیری بعمل آید و در این راستا هیچ گونه اهمال و کم کاری از سوی مدیران از منظر قانونی پذیرفته شده نیست. 

گفتنی است در این بازدید نیمروزی مسئول گشت مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال و همچنین معاون دادستان مرکز استان و سرپرست دادسرای ناحیه ۷ مشهد توضیحات مبسوطی در زمینه پهنه های مختلف ارتفاعات جنوب مشهد ارائه کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.