رئیس گروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از تمدید اعلام فراخوان شرکت در دومین رویداد «مهر سینمای ایران» در قم تا روز ۵ مهرماه سال جاری خبر داد.

مهلت شرکت در دومین رویداد «مهر سینمای ایران» در قم تمدید شد

به گزارش قدس‌آنلاین، سعید ایلانلو اظهار داشت: فراخوان شرکت در دومین رویداد «مهر سینمای ایران» تا روز چهارشنبه ۵ مهرماه سال جاری تمدید شد.

رئیس گروه سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان داشت: همه سینماگران استان قم که از ابتدای مهر سال گذشته تا پایان شهریورماه امسال در عرصه فیلمسازی نقش آفرینی داشتند می‌توانند در راستای بخش‌های مختلف این فراخوان شرکت کرده و خود را در معرض ارزیابی به عنوان بهترین‌های سینمای استان قم قرار دهند.

وی بیان داشت: سینماگران استان قم در رشته‌های کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه نویسی تدوین، گریم، صدابرداری و صداگذاری، جلوه‌های ویژه بصری، فیلمبرداری و تهیه کنندگی مورد ارزیابی هیئت داوران رویداد مهر سینمای ایران قرار گیرند.

ایلانلو با اشاره به شاخص‌های شرکت در دومین رویداد مهر سینمای ایران در قم ابراز داشت: فعالیت‌های حرفه‌ای و متعدد، کسب عنوان‌ها و افتخارات در سطح جهانی، ملی و استانی مشارکت در زمینه تولید در تولید اثری شاخص و نیز خلق دستاوردهای هنری ممتاز از جمله این شاخص‌ها است.

وی ابراز داشت: علاقمندان سینمایی استان قم تا ۵ مهرماه فرصت دارند ضمن تکمیل فرم ثبت نام مستندات مربوطه از جمله یک نسخه از اثر تولیدی، تصاویر دیلم افتخار، لوح تقدیر، گواهی شرکت در جشنواره، قرارداد همکاری و مشارکت را در قالب یک لوح فشرده به گروه امور سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در تالار فرهنگ و هنر در میدان نواب تحویل دهند

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.