به گزارش قدس آنلاین ، در آن زمان بنز آلمان حدود ۱۷۴۰ قطعه از این خودرو را به ایران خودرو تحویل میداد و کارکنان تاپ خودرو با مونتاژ به روش SKD، بنز E کلاس را به بازار عرضه می کردند.
سخت گیریهای شدید بنز آلمان بر روند مونتاژ این خودروها در تاپ خودرو باعث شد تا کلاس E های ایران خودرو از نظر دقت تولید و کیفیت شباهت بسیار زیادی نسبت به نمونه های وارداتی داشته باشد و از سویی موفقیت خوبی را در بازار کشور به دست آورند.
اما با آغاز دور قبلی تحریم ها، شاهد بودیم که بنز دیگر قطعات W۲۱۱ را به ایران خودرو و تاپ خودرو جهت تولید تحویل نداد و در نهایت خط تولید مرسدس بنزهای کلاس E در ایران متوقف شد.
نظر شما