استاندار خراسان رضوی گفت: همه الزامات در این کشور باید برای همه افراد جامعه فراهم شود تا این فرد و جامعه خود را در مسیر تعالی قرار دهد.

استاندار خراسان رضوی: تلاش دستگاه‌ها تهیه الزامات برای رشد همه افراد جامعه باشد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری صبح امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره آفتاب هشتم بهزیستی اظهار کرد: خدمتگزاران مردم براساس نگاه و اعتقادات دینی و اسلامی تمرکز و دقت بیشتری بر افراد و کسانی دارند که به هر دلیلی از امکان و ظرفیت‌های کمتری در زندگی خودشان برخوردار هستند.

استاندار خراسان رضوی گفت: ما در این انقلاب و نظام و کشور تکلیف حقوقی و وظیفه اعتقادی داریم که به افرادی که شرایط عادی زندگی برایشان فراهم نیست تمرکز کنیم.

وی ادامه داد: شرایط باید برای این افراد فراهم شود تا کمبودی نیز احساس نکنند. یکی از مهمترین نقطه تمایز نظام اسلامی با سایر نظام ها در این است که یک نظام تعالی بخش است. همه الزامات در این کشور باید برای همه افراد جامعه فراهم شودتا این فرد و جامعه خود را در مسیر تعالی قرار دهند.

نظری تصریح کرد: اگر در یک بخش و طیفی از این جامعه عقب‌ماندگی‌هایی وجود دارد، تمرکز روی آن باید بیشتر باشد و در نهایت عدالت اجتماعی فراهم شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: هم احساس وظیفه اعتقادی و هم وظیفه تشکیلاتی دارم و به همه مسئولین مربوطه تاکید دارم که احساس کمبود خانواده نباید به وجود بیاید. این افراد نیز جزوی از خانواده ایران اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: این کمبودی که به هردلیلی به وجود آمده نباید تاثیر منفی در مسیر رشد و تعالی شما بگذارد. امیدواریم با تلاش‌های شما به عنوان نقش اصلی در این مسیر، ما هم‌ بتوانیم الزامات را فراهم کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.