رئیس دانشگاه لرستان از انعقاد هشت تفاهم‌نامه همکاری این دانشگاه با دانشگاه‌های عراق خبر داد.

انعقاد هشت تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه لرستان با دانشگاه‌های عراق

به گزارش قدس آنلاین، دکتر علی نظری امروز هفدهم مهر ماه  در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این روزها شاهد برگزاری رویداد بین‌المللی هفته علم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق با حضور ۷۰ دانشگاه و مرکز آموزشی، پژوهشی عالی از دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق به میزبانی مشهد مقدس هستیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه لرستان نیز در این رویداد حضور داشت و از جمله برنامه‌های دانشگاه لرستان امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با هشت دانشگاه کشور عراق بود، افزود: این تفاهم‌نامه‌ها با دانشگاه‌های بغداد، الزهرا للبنات، المستقبل، البصره، المستنصریه، الاسرا، کربلا و تکنولوجیا منعقد شده است.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه پنل‌های مختلف آموزشی، دانشجویی، پژوهشی و فناوری با حضور رؤسای ۷۰ دانشگاه و مرکز آموزش عالی ایران و عراق در این رویداد برگزار شد، بیان کرد: در این رویداد،  رؤسای دانشگاه‌های ایران و عراق درباره تلاش علمی و دانشگاهی مشترک و پژوهش‌محور برای رفع مشکلات مختلف مشترک دو کشور گفت‌وگو کردند.

نظری اضافه کرد: تقویت دیپلماسی علمی جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه گسترش ارتباطات علمی، پژوهشی با دانشگاه‌های کشورهای اسلامی از اهداف مهم برگزاری رویداد هفته علم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.