نایب امام جمعه مراوه‌تپه ضمن انتقاد از سکوت برخی هنرمندان در قبال جنایات اسرائیل گفت: این افراد به اصطلاح هنرمند تنها به دنبال منافع شخصی خود هستند.

انتقاد شدید روحانی اهل سنت گلستان از سکوت برخی هنرمندان در قبال جنایات اسرائیل

به گزارش قدس آنلاین، آخوند ناصر قزل  ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل سفاک اظهار کرد: رهبر عظیم الشان ما سال‌ها قبل رژیم جنایتکار اسرائیل را با نام رژیم کودک‌کش اسرائیل خطاب کرد و امروز ما با حمله ناجوانمردانه اسرائیل به بیمارستان و کشتن کودکان بیمار و بی دفاع فلسطینی به عینه تعبیر رهبر انقلاب را دیدیم.

وی با تاکید اینکه هیچ انسانی از هیچ دین و مسلکی و هیچ قانونی در کل دنیا حمله به بیمارستان را نمی پذیرد، افزود: خطاب به صهیونیست های جنایتکار می گویم که با این اقدامات فقط نابودی خود را به جلو انداخته اید و ان شاءالله مسلمانان جهان به زودی نماز عید را در قدس شریف خواهند خواند.

نایب امام جمعه شهرستان مراوه‌تپه ضمن انتقاد از سلبریتی هایی که مدام برای دفاع از حقوق حیوانات بیانیه می دهند اما امروز در برابر جنایات اسرائیل روزه سکوت گرفته اند، گفت: این افراد به اصطلاح هنرمند، تنها به دلیل اغراض سیاسی و منافع خود سکوت کرده اند و به دلیل معاشرت زیاد با حیوانات خوی حیوانی گرفته اند. 

آخوند قزل با بیان اینکه مگر می‌شود برای دفاع از حقوق حیوانات واکنش نشان داد و سخنرانی کرد ولی چشم خود را بر روی کشتار کودکان بی‌دفاعی که اشرف مخلوقات هستند بست، تصریح کرد: این افراد تنها به دلیل منافع سیاسی خود چشم خود را بر روی جنایات اسرائیل بسته اند.

این روحانی اهل سنت با انتقاد شدید از سکوت مجامع بین‌المللی در قبال کشتار زنان بی‌دفاع و کودکان مظلوم غزه و فلسطین گفت: امروز سکوت مجامع بین‌المللی درباره جنایت اشغالگران در غزه و فلسطین باعث تشویق اشغالگران برای تشدید حملات می‌شود.

نایب امام جمعه شهرستان مراوه‌تپه عملیات «طوفان الاقصی» را دفاع مشروع فلسطینیان از کشورشان دانست و افزود: همه مسلمانان در تمامی کشورهای اسلامی موظف هستند اختلافات را کنار گذاشته و علیه رژیم کودک کش اسرائیل صف واحد تشکیل دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.