سفیر فلسطین در آتن با بیان اینکه تجاوزهای رژیم صهیونیستی از زمان آغاز درگیری جنایت علیه بشریت است، گفت: فلسطین در مورد حمله اسرائیل به بیمارستان غزه به دادگاه کیفری بین المللی شکایت می‌کند.

سفیر فلسطین: تجاوزات اسرائیل جنایت علیه بشریت است/ به دادگاه کیفری بین المللی شکایت می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، یوسف درخم سفیر فلسطین در یونان افزود: فلسطین به خاطر حمله (رژیم) اسرائیل به بیمارستانی در غزه که صدها کشته برجای گذاشت به دادگاه کیفری بین المللی شکایت خواهد کرد.

وی گفت: اقدام (رژیم) اسرائیل در ۱۲ روز گذشته که منجر به کشته شدن هزاران فلسطینی از جمله زنان و کودکان شد، جنایت علیه بشریت است.

سفیر فلسطین افزود: ما تلاش خواهیم کرد تا کسانی را که مسئول آن هستند به دادگاه کیفری بین‌المللی معرفی کنیم.

درخم تأکید کرد که رژیم صهیونیستی حقایق را تحریف و اخبار جعلی درباره این حمله منتشر می‌کند و از یونانی‌ها و رسانه‌ها خواست که فریب این کارزار دروغ پراکنی را نخورند.

وی درباره موضع دولت یونان در قبال مناقشه صهیونیست‌ها و فلسطین نیز گفت: یونان باید مراقب باشد که به جنایات ارتش اسرائیل مشروعیت ندهد.

سفیر فلسطین در پایان گفت: یونان باید فوراً با اعمال فشار بر دولت راست افراطی بنیامین نتانیاهو برای توقف جنگ علیه مردم ما مداخله کند.

اشغالگران صهیونیست سه‌شنبه شب و در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان «المعمدانی» غزه بیش از یک‌هزار فلسطینی از جمله صدها کودک را به شهادت رساندند.

این اقدام وحشیانه با محکومیت گسترده از سوی کشورهای اسلامی مواجه شده اما دولت‌های غربی در تداوم حمایت تمام قد از رژیم صهیونیستی به صدور بیانیه‌های انفعالی اکتفا کرده‌اند.

هزاران نفر در یونان چهارشنبه شب در حمایت از مردم غزه و کشتار فلسطینیان مظلوم و بی دفاع از سوی رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.