چمن مصنوعی روستای ظاهرآباد از توابع بخش شهرآباد بردسکن با اعتباری حدود ۴۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

افتتاح چمن مصنوعی روستای ظاهرآباد از توابع بخش شهرآباد بردسکن

به گزارش قدس خراسان، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در مراسمی با حضور امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بخشدار شهرآباد و تعدادی از رؤسای ادارات و ورزشکاران  روستای ظاهرآباد چمن مصنوعی این روستا افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسکن ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های حجت الاسلام نیک بین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در بحث تخصیص اعتبار برای احداث چمن مصنوعی این روستا از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان  و مشارکت دهیاری  روستای ظاهر آباد افزود: این چمن با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رضا غلامی زارع افزود: زمین این چمن مصنوعی توسط مالکان چاه موتور حجت آباد و ناصریه  واگذار شده است و از فعالیت گروه‌های جهادی در احداث این پروژه ورزشی نیز قدردانی می شود.

بخشدار شهرآباد گفت: ورزش و جوانان نباید اماکن ورزشی که با مشارکت خیران  و دهیاری ها احداث می شود به نام خودش سند بزند.

سید علی موسوی فرد افزود: نباید اداره ورزش و جوانان زمینی که توسط مردم واگذار شده است و با مشارکت دهیاری ها و خیران ساخته می شود سند آن را به نام خودش بزند.وی بیان کرد:علی رغم اینکه دهیاری ها در تمامی حوزه ها مشارکت دارند ولی مظلوم واقع شده اند.

وی ابراز کرد: دراحداث چمن مصنوعی روستای ظاهرآباد ۸۰۰ میلیون تومان دهیاری روستا مشارکت داشته است و فردا دیوان محاسبات که ورود پیدا کند با چه مدرکی می توانیم ثابت کنیم که دهیاری  در این پروژه ورزشی مشارکت کرده است.

بخشدار شهرآباد افزود:  دهیاری ها هستند که در روستاها ازاموال و اماکن دولتی  حفظ و حراست می کنند، حالا ورزش و جوانان بخواهد به نام خودش سند بزند.

وی از حجت الاسلام نیک بین خواست این یک خلاء قانونی است که باید اصلاح شود و سازمان ها و ادارات کل  انتظار نداشته باشند در قبال کاری که برای مردم  انجام می دهند آن پروژه را به نام خودشان  به ثبت برسانند.

در این مراسم نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی افزود: سال گذشته این مجموعه مورد کلنگ زنی قرار گرفت و ظرف مدت یک سال این چمن مصنوعی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

حجت الاسلام نیک بین اظهار کرد: پروژه خط انتقال آب شرب  و آسفالت معابر این روستا نیز توسط دستگاههای متولی در دست اقدام است  که امیداست تاپایان امسال انجام شود.

خبرنگار: علی نوری 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.