بخشدار انابد گفت: یک دستگاه تریلی که حامل بار زغال سنگ از عشق آباد به سمت سمنان در حرکت بود در ابتدای ورودی استان خراسان رضوی از سمت استان سمنان محدوده کال سبز بخش انابد به دلیل قفل کردن ترمزهای تریلی دچار آتش سوزی شد.

قفل کردن ترمز باعث آتش سوزی تریلی حامل زغال سنگ در دروازه خراسان رضوی شد

به گزارش قدس خراسان، محمد مزینی اظهار کرد: خوشبختانه راننده قبل از گسترش آتش کشنده را از تریلی جدا و از وارد شدن خسارت به کشنده حامل بار زغال سنگ جلوگیری می‌کند.

بخشدار انابد عنوان کرد: آتش نشانی و پاسگاه دهستان درونه بلافاصله به محل اعزام شدند اما با توجه به فاصله زیاد (۳۳ کیلومتر) تا محل حادثه و وزش باد آتش به تریلی خسارت زیادی وارد شد که کارشناسان برای برآورد خسارت به محل اعزام شده اند. 

لازم به ذکر است متأسفانه آتش نشانی دهستان به عنوان اولین ایستگاه آتش نشانی بخش انابد و شهرستان بردسکن و استان خراسان رضوی با این وسعت زیاد یک نیروی اداری دارد که در سایر اوقات روز بصورت آماده باش داخل روستا است و در صورت بروز حادثه برای اعزام به ماموریت فراخوان می شود .

محور بردسکن به انابد و طبس که یکی از محورهای ترانزیتی پر ترافیک شهرستان بردسکن است متاسفانه جاده‌ای کم عرض و آسفالت آن نامناسب و در ردیف جاده‌های فرعی روستایی قرار دارد. با توجه به وسعت شهرستان بردسکن که قریب به ۸۰۰۰ کیلومتر وسعت دارد به ویژه بخش انابد که بیش از ۵ هزار کیلومتر وسعت شهرستان در این بخش است، علاوه بر اینکه به لحاظ محورهای منتهی به این شهرستان مناسب نیست در حوزه تجهیزات امداد و نجات جاده‌ای با کمبود نیز مواجه است.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.