از پدیده یا همان شهرخودرو مشهد هیچ چیزی باقی نمانده اما ستاره‌ها و سرمربی سابق این تیم در پرسپولیس و لیگ قهرمانان آسیا آقایی می‌کنند.

آقایی پدیده‌ای‌های سابق در لیگ قهرمانان آسیا

به گزار ش قدس آنلاین، برد پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان با دبل سعید صادقی بدست آمد که روزگاری در پدیده یا همان شهرخودرو مشهد شاگرد  گل محمدی بود.یحیی که از زمان حضورش در پرسپولیس سعی کرده تیم خودش را بسازد و از زیر سایه برانکو بیرون بیاید هر فصل تعدادی از بازیکنان سابق خود را گرد خود آورده که بیشتر آن‌ها در پدیده شاگردش بودند.

بعد از حضور میلاد سرلک و فرشاد فرجی نوبت به علی نعمتی رسید و سپس سعید صاقی بود که به این جمع اضافه شد.یحیی با جمعی از این بازیکنان با پدیده سهمیه آسیا گرفت و یک فصل رویایی را پشت سر گذاشت اما به پرسپولیس آمد و تیم مشهدی با سرمربیگری سیدمهدی رحمتی راهی لیگ قهرمانان  شد.

شادی گل دوم پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان شادی مخصوصی از ستاره‌های سابق تیم مشهدی شامل یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی ، سعید صادقی به عنوان زننده دو گل تیمش و البته علی نعمتی بود که در پست غیر تخصصی نمایش‌های استانداردی ارائه می‌دهد.

در غیاب میلاد سرلک مصدوم و فرشاد فرجی که روی نیمکت نشسته بود صادقی و نعمتی به شکل ویژه‌ای در آغوش یحیی گل محمدی جای گرفتند تا هم ارتباط صمیمانه شخصی خود با مربی‌شان را به رخ بکشند هم نمایانگرارتباط خوب بین بازیکنان و سرمربی‌ای باشند که در هفته‌های اخیر برای احقاق حق آن‌ها از خودش و اعتبارش مایه گذاشت و به انواع و اقسام لقب‌هایی مثل غرغرو و مربی اهل قهر متهم شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.