فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۲۷۱ هزار و ۵۶۵ عدد انواع داروی غیرمجاز در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل خبر داد.

کشف بیش از ۲۷۱ هزار عدد داروی غیرمجاز در اردبیل

به گزارش قدس آنلاین، سردار جواد تقوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق و توزیع داروهای غیرمجاز و صیانت از امنیت و سلامت جامعه و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه تولیدکنندگان غیرمجاز دارو، ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل با انجام بررسی های تخصصی و اشرافیت اطلاعاتی از تولید داروهای غیرمجاز در قالب کارگاهی در سه راهی کورائیم اطمینان حاصل کردند.

وی با اشاره به هماهنگی قضائی در این رابطه افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همراهی کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی به محل اعزام؛ که در بازرسی از این کارگاه ۲۷۱ هزار و ۵۶۵ عدد انواع داروی غیرمجاز و فاقد مجور بهداشتی به همراه دستگاه‌های تهیه و تولید کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در رابطه با کشفیات به دست آمده یک نفر که با استفاده از  لیبل و برند شرکت های معتبر قصد توزیع و فروش داروها در اقصی نقاط کشور را داشت، دستگیر شد.

سردار تقوی با اشاره به پلمب کارگاه با دستور مرجع قضائی تصریح کرد: ارزش کشفیات این عملیات بنا به اظهار نظر کارشناسان بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال است.

وی گفت: پلیس برابر قانون با هرگونه فعالیت‌های مجرمانه که امنیت و سلامت فردی و اجتماعی را به مخاطره بیندازد برخورد و از شهروندان درخواست داریم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.