نماینده مردم تهران در مجلس معتقد است بهره برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی از معطلی ۲۲ ساله توسط پیمانکار خارجی پایان داد چراکه سرمایه ما در این لایه مرزی خوابیده بود و در حال حاضر فعال شده و مشغول به سود دهی است و بسیار مهم است که توانستیم با توان داخلی و پیمانکاران خود، برداشت گاز را کلید بزنیم.

بهره برداری ایرانی از فاز ۱۱ پارس جنوبی از ملی ۲۲ ساله توسط پیمانکار خارجی پایان داد

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار قدس با اشاره به بهره برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی و توفیقات دولت در این بخش گفت: اینگونه تصمیم گیری ها و نتیجه گیری های بزرگی که  در دولت رخ می دهد بر اساس اراده  و انگیزه انسان ها شکل گرفته است و به واقع دولت آقای رئیسی نیز در بهره برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی این دو مقوله را به کار گرفت و همین امر باعث شد تا به نتیجه لازم دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور سابق در اینگونه بخش ها اعتقاداتی دیگری داشت، ادامه داد: رئیس جمهور سابق معتقد بود که باید همه مسائل را با کدخدا حل کنیم و این بدین معناست که چشم و دست رئیس جمهور سابق  به بیرون از مرزها بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غربی ها هیچ زمانی نمی خواهند تا ما به موفقیت های صنعتی و علمی دست پیدا کنیم، بیان کرد: طرف های غربی نمی خواهند تا ما به نتایج بزرگی دست پیدا کنیم و همواره به دنبال این هستند که دست نیاز به سمت آنها دراز کنیم. بنابراین در فاز ۱۱ پارس جنوبی و در بسیاری از کارهای دیگر همین اتفاق رخ داد.

کوثری با اشاره به اهمیت اتکا به توان فنی و مهندسی جوانان و متخصصین داخلی بیان کرد: درست است که جنگ چیزی خوبی نیست اما جنگ براساس طراحی ، فکر ، برنامه ریزی و خلاقیت است لذا ما توانستیم بر همین اساس در مقابل همه دشمنان قد علم کنیم.

وی تاکید کرد: بنابراین وقتی با همین روحیه طی طریق می کنیم دیگر این طور نیست که نتوانیم در کار دیگری اعم از صنعتی و اقتصادی مسائل را پیش ببریم که باید گفت حتما می توانیم.

این نماینده مجلس بیان کرد: بنابراین  بهره برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی از معطلی ۲۲ ساله توسط پیمانکار خارجی پایان داد چراکه سرمایه ما در این لایه مرزی خوابیده بود و در حال حاضر فعال شده و مشغول به سود دهی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انشالله و به امید خدا کارهای بزرگی از سوی مسئولین این بخش در آینده نیز مشاهده خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.