انتخابات

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین خبر داد رژیم صهیونیستی میزان کشتارهای خود را در غزه افزایش داده که بیش از ۷۰ درصد قربانیان این تجاوزات کودکان و زنان هستند.

مقام فلسطینی: بیش از ۷۰ درصد قربانیان حملات اسرائیل کودکان و زنان هستند/ هدف کمک های ورودی اندک، فریب جهان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه گفت رژیم صهیونیستی از روی تعمد سیستم بهداشتی در این منطقه را مختل می‌کند.

او گفت: اکثر قربانیانی که در ساعات گذشته جان باختند در جنوب غزه بودند. قطعی سوخت ظرف چند ساعت به مرگ تعداد زیادی از مجروحان و بیماران منجر خواهد شد.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه همچنین تصریح کرد: کمک‌های اندکی که وارد نوار غزه می شود با هدف فریب جهان است. رژیم اشغالگر، مکانیسم ورود کمک‌ها را تحت کنترل دارد و نیازهای ضروری را حذف می‌کند.

او عنوان داشت، سوخت بیمارستان‌های نوار غزه رو به اتمام است و ما با دوچندان شدن فاجعه مواجه هستیم. اگر سوخت و نیازهای ضروری وارد نوار غزه نشود، با یک فاجعه مواجه خواهیم شد.

در حالی که طبق گزارش‌ها، شمار شهدای حملات ۲۰ روز گذشته رژیم صهیونیستی به بیش از ۷۰۰۰ و تعداد مجروحان به ۱۸۰۰۰ نفر رسیده است، القدره خبر داد بیش از ۷۰ درصد قربانیان این حملات، کودکان و زنان هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.