سرپرست بخشداری به همراه اعضای شوراهای اسلامی و جمعی از دهیاران بخش دامن با حجت الاسلام و المسلمین بزمانی امام جمعه شهرستان ایرانشهر در رابطه با مسایل و مشکلات این بخش دیدار و گفتگو کردند.

دیدار سرپرست بخشداری دامن با امام جمعه ایرانشهر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  اقبال سپاهی سرپرست بخشداری  به همراه اعضای شوراهای اسلامی  و جمعی از دهیاران بخش دامن در رابطه با مسایل و مشکلات این بخش با حجت الاسلام و المسلمین بزمانی امام جمعه شهرستان ایرانشهر دیدار و گفتگو نمودند.

سرپرست بخشداری دامن با تشریح گزارشی از روستاهای بخش دامن از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی قدردانی و سپاسگزاری نمودند.

در این دیدار به موضوعاتی از جمله تبدیل مرکز بخش دامن(زهلنفان)به شهر، استقرار نمایندگی ادارات از جمله آموزش و پرورش ،بهزیستی،کمیته امام خمینی (ره)،آب و فاضلاب،امور برق،ثبت احوال،راهداری،ارتقای پاسگاه نیروی انتظامی به فرماندهی، الحاق منطقه تیغ آب از بخش مرکزی خاش به بخش دامن، ساخت دیواره حفاظتی و سیل بند حاشیه رودخانه، تسریع در اجرای پروژه‌های آبرسانی و گازرسانی، تجهیز و راه اندازی درمانگاه تیپ ۱ جامع سلامت بخش به صورت شبانه روزی، تامین روشنایی محور ترانزیتی ایرانشهر -خاش در محدوده بخش پرداخته شد که از جمله مهمترین دغدغه و نیازهای مردم بخش دامن هستند.

در پایان، امام جمعه شهرستان ایرانشهر، انسجام و همدلی، برنامه ریزی و اولویت بخشی به برنامه ها و امورات را مهمترین راه برون رفت از مشکلات، با حفظ هویت منطقه و بخش از لحاظ تمدن فرهنگی،  گردشگری و مردم شناسی عنوان نمود.

بخش دامن (در زبان بلوچی:ڈمن)، یکی از بخش‌های شهرستان ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان است.

مرکز این بخش، روستای زهلنفان می باشد که جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر را داراست.

بخش دامن دارای ۵۷ پارچه آبادی دارای کد،۲۸ شورا و ۲۷ دهیاری می باشد و فاصله این بخش تا مرکز شهرستان ایرنشهر ۱۰ کیلومتر است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.