فرماندار کلاله گفت: جنازه شهروند مفقوده شده در جریان سیل شب گذشته این شهرستان، با تلاش نیروهای امدادی از زیر آوار سیل پیدا شد.

جنازه شهروند مفقوده شده در سیل کلاله پیدا شد

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد شیبک افزود: به جز این فرد، سیل دیشب خسارت جانی دیگری نداشت.

وی برای پاکسازی معابر و خیابان های این شهر از آثار سیل خواستار ارسال ماشین آلات سنگین مورد نیاز به کلاله از سوی شهرهای همجوار شد.

در همین پیوند مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: با تلاش امدادگران این جمعیت به ۶۴ خانوار آسیب دیده ناشی از جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی برخی معابر و واحدهای مسکونی شهرهای واقع درشرق این استان با مجموع جمعیت ۲۹۳ نفر خدمات رسانی شد.

قاسم غریب آبادی افزود: ۱۷ تیم از جمعیت هلال احمر گلستان با ۵۸ نفر نیروی امدادگر، پنج دستگاه آمبولانس، هشت دستگاه خودرو کمکدار سبک، ۲ خودرو ست نجات و یک کامیونت مشغول خدمات رسانی هستند.

وی اضافه کرد: تیم‌های اعزامی هلال احمر از پایگاه‌های آزادشهر، مینودشت، کلاله، گنبدکاووس، چاتال، خوش ییلاق و سه راهی گالیکش هستند که به حادثه دیدگان در روستاهای کاشیدار و نراب آزادشهر، روستاهای دهنه تنگه چهل چای مینودشت مانند ده چناشک و صفی آباد، برخی محلات شهر کلاله و روستای تمرقره قوزی کلاله و روستاهای هیوه چی و عباس آباد گنبدکاووس امدادرسانی می‌کنند.

غریب آبادی ادامه داد: امدادرسانی در روستاهای کاشیدار و نراب آزادشهر پایان یافته است ضمن اینکه نیروهای اعزامی به روستاهای ده چناشک و صفی آباد مینودشت درحال تخلیه آب برخی منازل هستند.

وی افزود: در روستای عباس آباد گنبدکاووس به دلیل بالا آمدن آب رودخانه و نفوذ به منازل، اهالی روستا تخلیه و در روستاهای اطراف اسکان داده شدند و عملیات امداد رسانی ادامه دارد.

وی ادامه داد: با توجه به مسدود بودن جاده جنگل گلستان به خراسان شمالی و انتقال ترافیک به محور خوش ییلاق آزادشهر، یک تیم عملیاتی جهت پوشش امدادی در این محور مستقر شده است.

شرق گلستان از مناطق آسیب پذیر در حوادث طبیعی بویژه سیل است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.