۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
کد خبر: 935170

رئیس اداره نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی جهادکشاورزی مشهد گفت: در انباری در خیابان مصلی مشهد حدود ۲۰ تن برنج تقلبی که در کیسه های برنج برند کیسه گیری شده بود کشف شد.

کشف ۲۰ تن برنج تقلبی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، علی اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: طی خبرهای واصله مبنی بر جاسازی برنج بی کیفیت به جای برنج با مرغوب پاکستانی اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد تحقیقاتی را به عمل آورد و براساس یافته ها و اطلاعات به دست آمده از بازار، در ابتدا یک واحد بوجاری برنج در مصلی مشهد شناسایی شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی جهادکشاورزی مشهد ادامه داد: پیش از شناسایی این واحد در بلوار شقایق توس انباری شناسایی شد که در آن برنج غیرمرغوب در کیسه های برند برنج های مرغوب پاکستانی بسته بندی، لیبیل زنی  و سردوز زده می شد.

وی ادامه داد: در راستای پیگیری این موضوع سوپرمارکتی که برنج بی کیفیت عرضه می کرد شناسایی شد و با کمین های بازرسان، یک فرد صنفی عمده فروش با یک تن کالای تقلبی که قصد عرضه به سوپر مارکت را داشت شناسایی و دستگیر شد.

نصری سرآسیا به ادامه پیگیری ها اشاره کرد و گفت: با پیگیری های مجدد به انباری در خیابان مصلی رسیدیم و با کمین از عصر روز ۲۱ آبان ماه در محدوده انبار حدود ۲۰تن برنج تقلبی که در کیسه های برنج برند کیسه گیری شده بود کشف شد که ورود به این انبار با دستور قاضی عالمی نژاد و در حضور نیروهای پلیس  صورت گرفت.

رئیس اداره نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی جهادکشاورزی مشهد در پایان گفت: این پرونده جهت رسیدگی به تعزیرات و معاون دادستان ارجاع می شود تا تصمیمات لازم در این خصوص اخذ شود.

خبرنگار: طاهره فجر داوودلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.