بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی توانسته است از ابتدای سال تا کنون بیش از 52 هزار و650 جلد کتاب را منتشر و روانه بازار نشر کند.

انتشار 52 هزار جلد کتاب توسط بنیاد پژوهش‌های اسلامی طی امسال

بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی توانسته است از ابتدای سال تا کنون بیش از 52 هزار و650 جلد کتاب را منتشر و روانه بازار نشر کند.

به گزارش آستان نیوز، بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، با هدف ترویج و نشر فرهنگ اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است و پژوهش‌های علمی در راستای ترویج و نشر فرهنگ اسلامی از طریق تشکیل گروه‌های پژوهشی، جذب محققان علاقه‌مند به همکاری، توسعه فعالیت‌های پژوهشی در حوزه و دانشگاه، تلاش به منظور تقویت توان علمی و آموزشی مؤسسات فرهنگی و مراکز آموزش عالی، گسترش هنرهای اسلامی و آشنایی با آن و... موضوع اصلی فعالیت‌های  این مرکز است.
این مرکز طی 7 ماه گذشته 56 عنوان اثر را در شمارگان ۵۲هزار و ۶۵۰ جلد کتاب منتشر و به جامعه مخاطب عرضه کرده است.
«فواصل حسن ختام آیات»، «مرزهای ناشناخته در اخلاق»،  «روایتی تاریخی- تحلیلی از اخلاق‌پژوهی در جهان اسلام»، «برگی زرین از عرفان اسلامی، شرح زیارت امین‌الله»، «آسیب‌شناسی زیارت با تمرکز بر زیارت رضوی؛ از گردشگر تا زائر»، چهل و هشتمین جلد از کتاب «المعجم فی فقه اللغه القرآن و سرالبلاغه»، «مطالعات فرهنگی و اجتماعی سادات»، «نقش معجزه در زندگی بشر، با نگاهی به معجزات و کرامات امام رضا(ع)» ، «شخصیت و اندیشه‌های کلامی علی بن اسماعیل میثمی» و.. برخی از عناوین این آثار است.
همچنین این مرکز از ابتدای سال تا کنون در 10 نمایشگاه داخلی و خارجی اعم از نمایشگاه‌های بین المللی کتاب تهران در دو بخش ناشران عمومی و خارجی، نماشگاه کتاب کربلا، دوحه، بغداد، بیروت و... حضور فعالی داشته و به عرضه و فروش محصولات خود پرداخته است.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.