تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام تاکید کرد : امروز مساله فلسطین و مظلومیت مردم غزه مساله اول جهان است و کشورهای جهان بویژه کشورهای اسلامی وظیفه دارند مقابل ستم و نسل کشی رژیم اشغالگر قدس مواضع روشن و بازدارنده داشته باشند .

قاضی عسکر :  امروز مساله اول جهان فلسطین است

به گزارش قدس آنلاین، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام در نشست شورای اداری شهرستان ری روز چهارشنبه اظهار کرد : موقعیت جمهوری اسلامی در جهان و منطقه بسیار حساس است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر تاکید کرد: نقش مدیران در این بین برای ارتباط بیشتر با مردم بسیار مهم است و با دستور و توصیه های مقام معظم رهبری، باید برای ارتباط با مردم بیشتر تلاش شود بویژه در ارتباط با نسل جوان که اثر گذاری بیشتری دارد .

وی افزود : مسئولان باید در مقابل مردم پاسخگو باشند و شیوه حکومتداری را از حضرت امیرالمومنین فرا بگیرند و در مسائل حق و حقوق مردم را زنده نگاه دارند .

قاضی عسکر ادامه داد : ما می گوییم نظام اسلامی هستیم پس باید مطابق با قوانین اسلامی و عدالت اقدامات را انجام دهیم و باید برای باز گردن گره کار مردم تلاش جدی داشته باشیم .

تولیت آستان‌مقدس عبدالعظیم حسنی با بیان اینکه اقتدار نظام در حضور اکثریت مردم در انتخاب نمایندگان خود است ، گفت : مساله انتخابات بسیار مهم است ، نظام جمهوری اسلامی ثمره رهبری امام و ریخته شدن خون بیش از ۳۰۰ هزار شهید و فداکاری دهها هزار جانباز و خانواده ایثارگران است پس انتخابات در کشور بسیار اهمیت دارد و حفظ نظام برای همه واجب است . اگر خوب انتخاب کنیم‌نتایج خوب ام را خواهیم دید .

نشست شورای اداری شهرستان ری در سالن فدک حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها با حضور حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام‌جمعه، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ، سید علی یزدی خواه نماینده مجلس و مدیران دستگاه‌های اجرایی در حال برگزار است. .

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.