در روزهای اخیر اخبارضدونقیض بسیاری درباره پرونده استقلال در کمیته انضباطی منتشر شد که هیچ یک از سوی فدراسیون فوتبال به تأیید نرسید. درحالی که برخی خبرها حکایت از رد شکایت علیه برخی بازیکنان استقلال داشت اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هیچ واکنش رسمی به این موضوع نشان نداده است.

۷۲ ساعت از دربی گذشت آقای حسن‌زاده

به گزارش قدس آنلاین، در لابه لای شایعات دیدیدم که گفته شد درپرونده خالدآبادی باشگاه استقلال مقصر شناخته نشده است. دیگر موضوعی که به آن اشاره شد به قرارداد یامگا اشاره داشت که رسانه‌های نزدیک به باشگاه استقلال ادعا کردند شکایت باشگاه‌ها درباره پرداخت مالیات این بازیکن نیز مورد قبول کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار نگرفته است. درباره پرونده گوستاوو بلانکو نیز اخباری دال بر پیروزی استقلال در پرونده منتشر شده است که البته هیچ یک از این شایعات از سوی فدراسیون فوتبال تأیید نشده است.

این سکوت درحالی نگاه‌ها را به سمت و سوی خود متوجه ساخته که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تأکید کرد درنهایت تا ۷۲ ساعت بعد از دربی رأی پرونده استقلال صادر خواهد شد اما با وجود گذشت این زمان هنوز رأیی صادر نشده است. برخی باشگاه‌ها استقلال را محکوم به عبور از سقف قرارداد کرده‌اند و اعتقاد دارند باشگاه استقلال نتوانسته قانون را در این خصوص رعایت کند. اما خبرهای ضد و نقیض روزهای اخیر حکایت از رد این شکایات داشت که البته تایید هم نشد.

اینکه چرا فدراسیون فوتبال با وجود وعده‌ای که داده رأی مربوط به باشگاه استقلال را صادر نمی‌کند از آن دسته سؤالاتی است که نیاز به تحقیقات بیشتری در لایه‌های پنهان تصمیم گیری در فدراسیون فوتبال دارد اما برخی از نزدیکان به فدراسیون فوتبال معتقدند اتفاقاتی که در دربی رقم خورد موجب شد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صدور رأی درباره استقلال را قدری به تعویق بیندازد تا احتمالاً در آینده متهم به ضربه زدن به این باشگاه نشود. ممکن است استقلال همزمان بابت شکایت چند باشگاه درباره عبور از سقف قرارداد و همچنین اتفاقاتی که در دربی رخ داد با جرایم و محرومیت‌هایی مواجه شود که در چنین شرایطی قطعاً واکنش هواداران این باشگاه را نیز به دنبال خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.