پیش از بازی با نساجی مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال در پاسخ به اینکه وضعیت ارسلان مطهری چه طور است و چرا این بازیکن در شهرآورد به میدان نرفته، این جمله را گفت:ارسلان مصدوم است!

بازی با اسم ارسلان!

به گزارش قدس آنلاین، این پاسخ درحالی داده شد که ارسلان مطهری درجریان شهرآورد مدام پشت نیمکت و دروازه استقلال درحال گرم کردن خود بود وانتظار می‌کشید که جواد نکونام از او به عنوان بازیکن در این بازی استفاده کند. با توجه به اینکه باشگاه استقلال قبل از بازی پوستر تبلیغاتی خود را به این بازیکن اختصاص داده بود، پیش‌بینی می‌شد ارسلان دست‌کم دقایقی برای استقلال به میدان برود تا شاید رکورد چهار گل زده خود در شهرآورد را به عدد پنج برساند اما این مهاجم حتی یک دقیقه هم فرصت نیافت.

پس از بازی شنیده شد مطهری از تصمیم نکونام مبنی بربازی ندادن او به شدت ناراحت است. حال اگر به اظهارات دو ماه پیش نکونام درباره اینکه ممکن است مطهری درنیم فصل از استقلال جدا شود، رجوع کنیم می‌بینیم سرمربی استقلال منتشرکنندگان خبر را به حاشیه‌سازی متهم کرده بود. نکونام حتی از واژه «شیطنت می‌کنند» استفاده کرد تا به نوعی در ظاهر علاقه خود به این بازیکن را نشان دهد اما درعمل نکونام هرگز آن گونه که گفت عمل نکرد و از مطهری یک نیمکت‌نشین محض ساخت.

اینکه چرا نکونام در مصاحبه‌های خود مدام از مطهری حمایت کرده اما درعمل هرگز راضی نشده به او به اندازه کافی میدان دهد، سؤالی است که قطعاً در ادامه راه از سرمربی استقلال پرسیده خواهد شد، اما نکته پراهمیت‌تر ماجرا آن‌جاست که مطهری به نزدیکان خود اعلام کرده اگر اوضاع به همین منوال ادامه پیدا کند، تصمیم دیگری برای نیم فصل دوم خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.