فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: متهم ۱۹ ساله سرقت دریچه های فاضلاب از مناطق شمالی این شهر شناسایی و دستگیر شد و تاکنون به ۲۲ مورد سرقت اعتراف کرده است.

سارق دریچه‌های فاضلاب مشهد دستگیر شد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش سرقت های سریالی دریچه شمارشگرهای آب شهری در محدوده بولوار رسالت و خیابان گاز موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: تحقیقات پلیس در این رابطه ادامه داشت تا اینکه حوالی ساعت ۹ دیروز تیم نامحسوس تجسس کلانتری رسالت هنگام گشت زنی در خیابان "حبیب بن مظاهر" مرد جوان را که با دریچه چدنی آب از داخل یک منزل ویلایی خارج شد را مشاهده و قبل از فرار وی از محل او را دستگیر کرد.

وی گفت: متهم ۱۹ ساله که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد، در بازجویی ها به ۲۲ فقره سرقت دریچه های شمارشگر آب در محدوده شمال شهر و فروش آن‌ها به ضایعاتی‌ها اعتراف کرد.

نگهبان با اشاره به معرفی متهم به دادسرا افزود: عدم رعایت نکات ایمنی مهمترین عامل سو استفاده سارق مجتمع‌های مسکونی است که با رعایت راهکارهای مناسب از جمله به کارگیری نگهبان و نصب تجهیزات بازدارنده از قبیل دوربین مداربسته می‌توان فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان سلب کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.