معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: پاک شدن پیام رسان های خارجی مشترکین در صورت استفاده از بسته اینترنت اهدایی دولت به مردم بی اساس و دروغ محض است.

معاون شرکت مخابرات: ادعای پاک شدن پیام‌رسان‌های خارجی با استفاده از بسته اینترنت اهدایی کذب است

از امروز و همزمان با آغاز ثبت نام جهت دریافت بسته  اینترنت اهدایی دولت به مردم مطلبی در فضای مجازی  مبنی بر پاک شدن پیام رسان های خارجی  کاربران  در صورت  ورود به سایت دولت من -  my.gov.ir -  وفعال کردن  بسته ۱۰ گیگابایتی اهدایی،  منتشر شده است.

داود زارعیان معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، محتوای توئیت یاد شده  را کذب محض خواند و افزود: در پیام هایی که از کانال های رسمی ارسال می شوند  هیچ بدافزاری  وجود ندارد مگر این که کانال ها هک شده باشند؛ بنابراین وقتی  هکی صورت نگرفته  است پیامکی از سوی  شرکت ها و نهادها و دستگاه ها ارسال می شود  به هیچ وجه ادعای یاد شده ، صحیح نیست چون اصلا امکان چنین چیزی وجود ندارد. در واقع با فعال کردن بسته اینترنتی اهدایی دولت ، به هیچ وجه اپلیکیشن های خارجی از گوشی مشترکین پاک نخواهد شد.

وی در همین زمینه اضافه کرد: ضمن این که اساساً دلیلی وجود ندارد  که چنین اتفاقاتی رخ بدهد. یعنی تا کنون اتفاق نیفتاده که به طور ناخواسته و غیر ارادی  و بدون این که  خود مشترک تصمیمی بگیرد،  نرم افزارها ، برنامه ها  و یا مواردی از این دست، پاک شود.

منبع: قدس آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.