رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در مسیر راهپیمایی با شکوه امسال برنامه ریزی لازم جهت استقرار آمبولانس، اتوبوس آمبولانس و موتور آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده است.

آماده باش  اورژانس ۱۱۵ در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، دکتر علی یزدانی  با اشاره به اقدامات فوریت های پزشکی در روز ۲۲ بهمن اظهار کرد: همچون برنامه های گذشته به منظور امداد رسانی به موقع به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، پیش بینی های لازم برای راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه،انجام شده است و استقرار آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی  در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد و در سایر شبکه بهداشت و درمان تابعه دانشگاه برنامه ریزی شده است.

وی افزود: در روز ۲۲ بهمن در مسیر های منتهی به حرم مطهر رضوی  از ساعت ۷ صبح تا پایان مراسم راهپیمایی برنامه ریزی حضور  ۲۲آمبولانس، ۲ اتوبوس آمبولانس و ۱۳ موتور آمبولانس به صورت استقرار حضور خواهند داشت .

دکتر یزدانی تصریح کرد: در این روز تمام پایگاه ها  بصورت آماده باش هستند و نظارت مستقیم بر روند انجام ماموریتهای پایگاه ها  انجام خواهد شد و آماده باش مرکز هدایت بحران دانشگاه EOC و مرکز پایش و مراقبت های درمانی دانشگاه MCMC و حضور کارشناس اورژانس ۱۱۵ در اتاق بحران شهرداری و مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد جهت مدیریت و راهبری آمبولانس اورژانس ۱۱۵ در حوزه ترافیک شهر از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: آمادگی و استقرار بیمارستان صحرایی در قالب یک  اتاق عمل و ۶۰ تخت بستری موقت و سامانه خدمات پرستاری از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.