رسانه های رژیم صهیونیستی از به هلاکت رسیدن ۲ نظامی این رژیم طی ۲۴ ساعت گذشته در جریان درگیری‌ها بین نیروهای مقاومت و نظامیان رژیم اسرائیل در خان یونس خبر دادند.

هلاکت ۲ نظامی رژیم صهیونیستی در خان یونس

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در کمتر از ۲۴ ساعت در جریان نبردهای غرب خان یونس در جنوب نوار غزه، ۲ نظامی اسرائیل کشته و ۱۵ چترباز دیگر ارتش این رژیم نیز زخمی شدند.

پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت یک نظامی دیگر خود به نام «نوام حبا» ۲۰ ساله ساکن قدس و از نیروهای گردان ۲۰۲ تیپ چتربازان ارتش این رژیم در جنوب غزه خبر داده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی که از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از نظامیان کشته شده خود را اعلام می‌کند، با گذشت بیش از چهار ماه از جنگ غزه، حجم خودسانسوری خود را بسیار بالاتر برده است.

اعتراف رئیس ستاد ارتش رژیم اسرائیل به سرقت از منازل فلسطینیان توسط نظامیان این رژیم

به نوشته روزنامه صهیونیستی «یدیعوت احرنوت»، افسران ارشد ارتش این رژیم از جمله رئیس ستاد ارتش اعتراف کردند که نظامیان اسرائیلی در جریان جنگ غزه، مرتکب سرقت، بمب گذاری در خانه ها و شکنجه اسیران فلسطینی شدند.

این روزنامه صهیونیستی به نقل از افسران ارشد ارتش این رژیم اضافه کرد که فیلم هایی که از جنایات این افسران تهیه شده است علیه اسرائیل در دادگاه بین المللی دادگستری مورد بهره برداری قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.