مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ۱۰ استراحتگاه موقت بین راهی سالانه در حاشیه جاده‌های این استان ساخته می شود و بدین ترتیب براساس برنامه مصوب تا سال آینده مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی خراسان رضوی به ۶۵ باب افزایش خواهد یافت.

۱۰ استراحتگاه موقت جاده‌ای در خراسان رضوی ساخته می شود

به گزارش قدس خراسان، جعفر شهامت اظهار کرد: همچنین سه هزار کیلومتر روکش آسفالت راه‌های خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: بر اساس برنامه مصوب تا پایان سال بعد، ۳۰ نقطه پر تصادف نیز ایمن سازی و تمامی تقاطع‌های مهم دالان‌های شریانی به روشنایی نقطه‌ای مجهز و ایمنی همه دالان‌های شریانی استان مشخص می‌شود.

وی از تعریض کامل جاده مشهد به گلبهار تا پایان سال آینده خبر داد و افزود: باند دوم از ۲۰ کیلومتر اول جاده مشهد- سرخس هم در این بازه زمانی ساخته خواهد شد.

شهامت تکمیل مسیر پیاده راه زائر و درختکاری حاشیه راه‌ها در ورودی شهرها و پارکینگ‌های بین راهی و راهدارخانه‌ها را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در سال پیش رو عنوان کرد و افزود: همه راهدارخانه‌های دالانهای اصلی خراسان رضوی به سرویس بهداشتی و نمازخانه مجهز می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: طرح بهینه سازی پاسگاه‌های پلیس راه خراسان رضوی نیز تا سال ۱۴۰۴ تهیه و اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.