مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از آماده باش ۱۸۰۰ نفر از کارکنان این شرکت برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه حضرت رضا (ع) در نوروز امسال خبر داد.

آماده باش ۱۸۰۰ نیروی امدادی و حراستی برای تامین گاز زائران حضرت رضا (ع) در نوروز ۱۴۰۳

به گزارش قدس خراسان، حسن افتخاری اظهار کرد: تمهیدات لازم برای گازرسانی پایدار به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) در نوروز ۱۴۰۳ از پیش اندیشیده شده و شرایط تامین گاز در همه بخش‌های مصرفی استان مطلوب است. 

وی افزود: تعداد ۱۶ گروه خودرویی سیار شامل اکیپ‌های اتفاقات و امداد با ظرفیت روزانه ۴۰ نفر در مشهد به ویژه اطراف حرم مطهر رضوی و ۱۶۵۷ نفر در غالب گازبان و نیروهای امدادی در سطح روستاها و شهرستان‌های استان به صورت ۲۴ساعته در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند. 

افتخاری تصریح کرد: همچنین چندین اکیپ موتوری با هدف تسریع در ارایه خدمات در مکان‌های پرتردد مشهد مستقر شده که نسبت به ارایه خدمات پس از تماس مشترکین با امداد ۱۹۴ اقدام می‌کنند. 

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی به لزوم حراست از تاسیسات و تجهیزات صنعت گاز هم اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز با برنامه ریزی قبلی تعداد ۱۷۰ نفر از کارکنان حراست به صورت شبانه روزی مسئولیت تامین امنیت و حفاظت از تاسیسات گازرسانی در خراسان رضوی را برعهده دارند. 

افتخاری یادآور شد: زمستان سال گذشته با تلاش شبانه روزی کارکنان صنعت گاز در همه بخش‌های استخراج، پالایش، انتقال و توزیع و مشارکت مسئولانه مردم در پویش «هر خانه یک اتاق گرم» شاهد پایداری کامل جریان گاز در بخش خانگی و عمومی استان بودیم. 

گفتنی است؛ شرکت گاز خراسان رضوی مسئولیت تامین گاز دومیلیون و ۷۰۰ هزار مشترک گاز را بر عهده دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.