سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است که موضوع مهم برای پیروزی این تیم در بازی مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا، شخصیت و شجاعت کافی است.

آنچلوتی: پیروزی مقابل سیتی شخصیت می‌خواهد/ مقایسه با گواردیولا آزارم نمی‌دهد

به گزارش قدس آنلاین، فرداشب در یک بازی حساس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، میزبان منچسترسیتی است.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت: شجاعت و شخصیتی که باید در این بازی نشان دهیم بسیار مهم است. ما زمان لازم برای آماده سازی داشتیم و خیلی خوب کار کردیم. مطمئن هستم که فردا از هر نظر بهترین عملکردمان را خواهیم داشت. از نظر روحی، جسمی و فنی کیفیت کافی برای این رقابت را داریم.

وی با اشاره به جذابیت بالای این مسابقه اظهار داشت: دو تیمی روبه‌روی هم قرار می‌گیرند که شبیه هم نیستند و هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند اما هم رئال و هم سیتی، بازیکنان با کیفیت فنی بالایی را در ترکیب دارند که مسابقه را از نظر فنی زیبا خواهد کرد. انتظار داریم در برخی موارد ما و در برخی موارد آنها برتر باشند.

آنچلوتی درباره اینکه با پپ گواردیولا، سرمربی سیتی مقایسه می‌شود، اضافه کرد: این مقایسه من را آزار نمی‌دهد. گواردیولا مربی بزرگی است. من به این که دیگران در مورد من چه فکری می‌کنند، زیاد اهمیتی نمی‌دهم. برایم مهم است که باشگاهم چه فکری درباره من می‌کند.

سرمربی رئال مادرید درباره شکست این تیم در فصل گذشته برابر سیتی و حذف از لیگ قهرمانان هم یادآور شد: در آن مسابقه ما با شجاعت و شخصیت بازی نکردیم. آنها فشار زیادی به ما وارد کردند و ما راه‌ حل جایگزین پیدا نکردیم.

وی درباره تفاوت‌های رئال نسبت به بازی سال گذشته نیز ادامه داد: سال گذشته کریم بنزما را داشتیم که یک نقطه قوت بود. ما در این فصل مهاجم مرکزی نداریم، اما این غیبت را با تحرک بیشتر مدیریت کرده‌ایم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.