مردم گرگان، شهر دارالمومنین لحظاتی پس از اعلام خبر پاسخ نظامی سپاه پاسداران به رژیم صهیونسیتی، تجمع حمایتی از این اقدام راه اندازی کردند.

مردم گرگان خودجوش در حمایت از حملات سپاه پاسداران تجمع کردند

این تجمع به صورت خودجوش از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز یکشنبه در میدان شهرداری مرکز گلستان برگزار شد.

تجمع‌کنندگان در این برنامه خودجوش شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لبیک یا حسین، حسین حسین شعار ماست - شهادت افتخار ماست، حیدر حیدر، سپاهی قهرمان تشکر تشکر، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد - ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، سپاهی سپاهی تو لشگر خدایی و شعارهای مرتبط دیگر سر دادند.

تجمع‌کنندگان همچنین خوشحالی خود را از حملات نیروهای سپاه پاسداران به رژیم صهیونسیتی در پاسخ به جنایات و نسل‌کشی این رژیم محنوس و کودک‌کش اعلام کردند.

مردم شهر گرگان همچنین آمادگی خود را برای ایستادگی و مقاومت در برابر پاسخ‌های احتمالی رژیم صهیونسیتی و شرکت در درگیری‌های احتمالی اعلام داشتند.

در این مراسم یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به مرثیه‌سرایی پرداخت و حضور مردم در این تجمع همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.