فرماندار مشهد در مراسم افتتاح دبستان دو کلاسه شهید امیری در روستای فرخد گفت: آنقدر مدرسه می‌سازیم تا دیگر در شهرستان مشهد نیازی به مدرسه نداشته باشیم و بعد به سراغ افتتاح در موضوعات دیگر می‌رویم.

افتتاح دبستان دو کلاسه در روستای فرخد

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری صبح امروز در مراسم افتتاح دبستان دو کلاسه شهید امیری در روستای فرخد از ادامه برنامه‌ سه‌شنبه‌های افتتاح تا مهرماه خبر داد و اظهار کرد: آنقدر مدرسه می‌سازیم تا دیگر در شهرستان مشهد نیازی به مدرسه نداشته باشیم و بعد به سراغ افتتاح در موضوعات دیگر می‌رویم.

فرماندار مشهد بیان کرد: به لطف خدا مردم خیری داریم و در هر افتتاحیه کنار مسئولان یک خیر بزرگواری نیز نشسته است، این باعث افتخار است که مشارکت مردم در مدرسه‌سازی 80 درصد و دولت 20 درصد است، گرچه دولت هم خودش را از مردم می‌داند.

وی افزود: چه اقدامی مهمتر از اینکه ما برای آینده‌سازانی برنامه‌ریزی کنیم که در آینده می‌خواهد اقدامی برای زمینه‌سازی ظهور حضرت حجت(عج) انجام دهند.

امضای سه تفاهم‌نامه برای ساخت مدارس در سه روستا

مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان نیز در این مراسم با بیان اینکه این هجدهمین مدرسه ای است که از روز دانش‌آموز تا روز معلم در این منطقه افتتاح می‌شود، گفت: یاد و خاطره شهید امیری و پدر بزرگوارشان که این دبیرستان را ساخته بودند، گرامی می‌داریم، این دبستان دو کلاسه با اعتبار سه میلیارد تومان و با مشارکت خیر محترم آقای صدقی و با عنایت اداره کل نوسازی ساخته شده است.

محمدحسین عبدالهی افزود: همزمان با این افتتاح در سه روستای کنارگوشه، جغری و آل که نیاز ضروری به مدرسه داشتند، سه تفاهم‌نامه جدید برای ساخت مدارس امضا می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز با خیری برای ساخت اولین کتابخانه و قرائت‌خانه در منطقه تبادکان و خیر دیگری که اولین پروژه استعدادهای درخشان را می‌خواهد در این منطقه راه‌اندازی کند، صحبت کردم.

خبرنگار: فریده خسروی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.