مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی گفت: از نخستین ساعات وقوع سیل در مشهد مقدس همکاران ما در صحنه حضور دارند و تمهیدات و اقدامات ویژه ای برای کمک به سیل زدگان در حال انجام است.

امداد رسانی به سیل زدگان ادامه دارد

به گزارش قدس خراسان،محمدحسین استادآقا از اسکان موقت سیل زدگان مشهدی در زائر شهری رضوی خبر داد و اظهار کرد: از شامگاه چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه  پس از وقوع سیل و ایجاد خسارت، با تمام توان در محدوده سیدی مشهد حاضر شدیم و به امداد رسانی پرداختیم.

وی افزود: در مرحله اول کامیون ها و بولدوزرهای سازمان عمران آستان قدس رضوی برای خدمت رسانی وارد منطقه شدند و تا پایان عملیات امداد در این محدوده حضور خواهند داشت.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی بیان کرد: در اقدام بعدی اسکان فوری حادثه دیدگان در یک حسینیه و دو مسجد در محدوده سیدی با همکاری نهادهای مردمی و خادمیاران به انجام رسید و حدود 100 نفر اسکان اضطراری داده شدند.

استادآقا خاطرنشان کرد: به منظور تامین مایحتاج سیل زدگان از چهارشنبه شب توزیع غذای گرم، نان، صبحانه، آب معدنی و میان وعده در محل آغاز شده و پشتیبانی لازم نیز انجا می‌شود.

وی گفت: ایجاد قرارگاه مشترک خدمت رسانی به سیل زدگان با مشارکت فرمانداری و شهرداری مشهد و دیگر نهادهای متولی به منظور خدمت رسانی به سیل زدگان انجام شده و مقرر شد خانواده هایی که امکان اسکان در منازل خود را ندارد به صورت اضطراری و به مدت یک هفته در زائر شهر رضوی اسکان داده شوند.

وی تاکید کرد: به منظور بازگشایی معابر، لایروبی و شستشوی محلات سیل زده با استفاده از ماشین های ویژه و کمک مردم در حال انجام است.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.