سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با توجه به بارش‌های عصر امروز در استان از مسدود شدن ۵ محور روستایی در تایباد و عدم بازگشایی مسیر ارتباطی با روستای شوریجه سرخس خبر داد. 

انسداد ۵ محور روستایی در تایباد/ راه ارتباطی با شوریجه همچنان قطع است 

 رضا عباسی نیشابوری در گفت‌وگو با قدس خراسان درباره وضعیت شهرهای استان پس از بارندگی عصر امروز اظهار کرد: در سطح استان مشکل خاصی نداشتیم، بارش‌ها به غیر از شهرستان تایباد و بخش کشاورزی در دیگر شهرها خسارتی وارد نکرده است. 

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی از انسداد پنج محور روستایی در شهرستان تایباد خبر داد و گفت: در برخی شهرها آب افتادگی در داخل شهر داشتیم اما انسداد فقط در تایباد است و در صورتی که شرایط جوی اجازه دهد تیپ‌های راهداری طی یکی دو روز آینده مشکل انسداد این مسیرها را برطرف می‌کنند. 

وی درباره وضعیت سرخس نیز تشریح کرد: در سطح شهرستان مشکل خاصی نداریم اما روستای شوریجه که راه ارتباطی آن در چند روز اخیر قطع شده بود، امروز صبح از طریق بالگرد کمک‌هایی را برای مردمش ارسال کردیم. 

عباسی نیشابوری به ارسال کمک‌های دارویی، پزشکی و اقلام غذایی اشاره کرد و افزود: چند خانم باردار در این منطقه بودند که صبح امروز طی چند مرحله پرواز بالگرد کمک‌رسانی به آن‌ها انجام شد. 

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی درباره مشهد اظهار کرد: در مشهد آب افتادگی معابر را داشتیم و بیشترین مشکل از میدان فلسطین، میدان جانباز، قاسم‌آباد و پل انقلاب گزارش شده است و فقط میدان انقلاب به دلیل حجم زیاد آب تخلیه کند صورت می‌گیرد و احتمالا بازگشایی آن صبح فردا انجام شود. 

وی همچنین درباره وضعیت طرقبه شاندیز با تاکید بر اینکه اوضاع کنترل شده است تصریح کرد: یک مورد در ویرانی داشتیم که آب پشت دیوار جمع شده بود، و دیوار تخریب شد تا آب هدایت شود و برای ادامه بارش‌ها تا انتهای امشب نگرانی خاصی از نظر حجم بارش نداریم، پیش‌بینی هواشناسی این است که حجم اصلی باران تمام شده است..

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.