بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آیت الله رئیسی جزو رئیس‌جمهوری‌هایی بود که اهمیت ویژه‌ای به ورزش و ورزشکاران می‌داد.

برزگر: شهید رئیسی اهمیت ویژه‌ای به ورزش می‌داد/ کل کشور در شوک فرو رفته است

به گزارش قدس آنلاین محمد برزگر بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در سانحه بالگرد اظهار کرد: به همه مردم کشورمان این ضایعه دردناک و تاسف بار را تسلیت عرض می‌کنم. رئیس جمهور، امام جمعه آذربایجان شرقی، امیر عبداللهیان و سایر دوستان در این سانحه به شهادت رسیدند. من  از این بابت ناراحت شدم و از شنیدن این خبر هنوز در شوک به سر می‌برم.

برزگر درباره اینکه شهید رئیسی توجه ویژه‌ای به ورزش داشت، گفت: بله، ایشان جزو رئیس جمهوری‌هایی بودند که اهمیت ویژه‌ای به ورزش  و ورزشکاران می‌دادند. از وقتی به مسند ریاست جمهوری رسیدند خیلی کار و زحمت کشیدند. حالا در یکی دو سال بعد مشخص می‌شود که چقدر ایشان برای آبادانی کشور زحمت کشیدند. به هر حال خیلی از این اتفاق ناراحت شدیم و کل کشور در شوک فرو رفته است.

بازیکن سابق فوتبال پرسپولیس گفت: آیت الله رئیسی افراد کاربلد را در ورزش گذاشتند. ایشان در راه آبادانی کشور شهید شدند و من به خانواده شان و ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم. همه در این غم با خانواده ایشان شریک هستیم و غم بزرگی بود.

او درباره اینکه در دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی سرخابی‌ها به بخش خصوصی واگذار شدند، بیان کرد: از کارهای خوب ایشان بود و مدیریت کردند.  در  بحث خصوصی سازی و اسپانسرینگ  نه اینکه مستقیم ورود کنند، اما افراد خبره و کاربلد را انتخاب کردند. اتفاقات خوبی در دوران ریاست جمهوری ایشان در ورزش رخ داد. ان شاء الله خداوند به خانواده و عزیزانشان صبر بدهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.