سید سلمان عابدی گفت:‌ رئیس جمهور شهید ایران حقیقتاً عاشق و رهرو راه حضرت امیرالمؤمنین(ع) بود و سخنان ایشان در سازمان ملل با قرآنی در دست و با این صراحت و شجاعت را تنها یک مجاهد حقیقی می‌تواند در بین دشمنان اسلام بر زبان جاری کند.

شهید رئیسی رهرو امیرالمومنین(ع) و قرآن بود

شامگاه ۳۱ اردیبهشت و در اولین روز شهادت غریبانه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و تعدادی از یارانش، نشست ادبی «سلام بر ابراهیم» با حضور جمعی از شاعران پارسی‌زبان ایران، افغانستان، هندوستان و پاکستان با مدیریت علیرضا قزوه و اجرای سید مسعود علوی‌تبار در گروه بین‌المللی هندیران برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، سید سلمان عابدی شاعر پارسی‌زبان جنوب هندوستان گفت: در این ساعات و دقایق که خبر شهادت رئیس جمهور شهید ایران منتشر شده است موجی از اندوه سراسر جهان بشریت به ویژه جهان اسلام را در بر گرفته است. صادقانه بگویم در این بازه زمانی، دنیای اسلام و تشیع گویا یتیم شده است. 
این شاعر هندوستانی در ادامه تصریح کرد: مسلمانان و شیعیان هند مرحوم سید ابراهیم رئیسی  را به حق یک مجاهد نستوه و یک رزمنده فی سبیل‌الله می‌دانستند. وقتی ایشان در سازمان ملل قرآن مجید را با دست بلند کرد و گفت که تا وقتی که زمین است و زمان باقی است این قرآن باقی خواهد بود و هیچ‌کس نمی‌تواند آن را بسوزاند، نشان داد که ایشان حقیقتاً عاشق و رهرو راه حضرت امیرالمؤمنین (ع) است. اینگونه سخن‌ گفتن با این صراحت و شجاعت را تنها یک مجاهد حقیقی می‌تواند در بین دشمنان اسلام بر زبان جاری کند. ایشان در راه خدمت به اسلام به شهادت رسیدند و جاودان شدند و از شهادت خود اینگونه به همه ما گفتند که سرنوشت رهروان راه حقیقت و ایمان جز شهادت نخواهد بود.
منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.