انتخابات

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: تغییرات دمای امروز و فردا محسوس نیست اما از روز پنجشنبه روند افزایش دما وجود خواهد داشت.

دمای هوا از روز پنجشنبه در خراسان رضوی افزایش می‌یابد

به گزارش قدس خراسان، زهرا عنایتی اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌‎های هواشناسی از امروز تا پایان هفته جاری افزایش سرعت وزش باد رخ می‌دهد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: بر همین اساس در نواحی باد خیز وزش باد گاهی شدید، همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش میدان دید همراه است.

وی ادامه داد: در این مدت در برخی نقاط استان خراسان رضوی شاهد رگبار باران همراه با رعد و برق و بارش تگرگ خواهیم بود و امروز و فردا در نیمه جنوبی و در روزهای پایانی هفته نیز نیمه شمالی استان شاهد آبگرفتگی و ایجاد رواناب خواهیم بود.

عنایتی گفت: تغییرات دمای امروز و فردا محسوس نیست اما از روز پنجشنبه روند افزایش دما وجود خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: طی شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای هفت درجه سلسیوس و بردسکن با ۳۱ درجه به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و در این مدت بیشترین میزان سرعت وزش باد نیز از سبزوار با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

وی ادامه داد: در همین مدت در کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۲ درجه به ثبت رسید و بر اساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز در گرمترین ساعات به ۲۳ درجه و در خنک ترین ساعات به ۱۳ درجه خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.